Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Getin Noble Bank kolejny raz z rzędu nagrodzony za jakość obsługi w rankingu "Złoty Bankier"

24
Podziel się:

Getin Noble Bank zajął trzecie miejsce w prestiżowym rankingu "Złoty Bankier" w głównej kategorii "Złoty Bank 2019 – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi". Bank został również wyróżniony
w kategorii "Bezpieczny bank – najlepsze praktyki". Zarówno jakość obsługi, jak i bezpieczeństwo, znajdują się na liście priorytetów Banku i stanowią element jego strategii. Coroczny ranking organizowany jest przez renomowane media branżowe – Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

Getin Noble Bank kolejny raz z rzędu nagrodzony za jakość obsługi w rankingu "Złoty Bankier"
(East News, Mariusz Grzelak/REPORTER)
bEUyVFjF

"Złoty Bankier" już dziesiąty rok z rzędu wyznacza trendy w rozwoju polskiej bankowości. To największe wyróżnienie na rynku bankowym, przyznawane przez klientów i ekspertów branży. W rankingach nagradzane są banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz najbardziej innowacyjne produkty i usługi. "Złoty Bankier" wyróżnia też poziom obsługi, jakość produktów, komunikację oraz społeczne zaangażowanie.

- Już trzeci rok z rzędu Getin Noble Bank staje na podium rankingu "Złoty Bankier" w głównej kategorii. To dla nas ogromne wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że nasze działania są skuteczne i celnie trafiają w potrzeby Klientów. Ta nagroda to również dawka motywacji do wdrażania kolejnych usprawnień i udoskonalania naszych usług. Planujemy na ten rok wprowadzenie nowych rozwiązań do bankowości mobilnej, które ułatwią klientom bankowanie. W najbliższym czasie zaoferujemy m.in. możliwość zakupu podróżnej polisy ubezpieczeniowej przy użyciu smartfona – mówi Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Bank.

"Złoty Bank" to nagroda przyznawana w kategorii głównej rankingu – za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie badania audytowego, przeprowadzonego przez specjalistów z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. W 16 kluczowych bankach grupa audytorów wykonała 2000 kontaktów zdalnych z bankami. Na tej podstawie oceniono podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. W kategorii "Bezpieczny bank – najlepsze praktyki" laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników 2-miesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej. Eksperci przeprowadzili ponad 1000 zadań w systemach bankowości internetowej i aplikacjach bankowości mobilnej, by wyłonić banki, stosujące najlepsze praktyki w branży w zakresie bezpieczeństwa.

bEUyVFjH

Na przestrzeni ostatniego roku Getin Noble Bank był wielokrotnie nagradzany w obszarze jakości obsługi klienta. Znalazł się w czołówce najważniejszych branżowych rankingów. Uplasował się m.in. na podium rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka oraz po raz kolejny został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez Klientów".

bEUyVFki
Źródło:
Materiał Partnera
KOMENTARZE
(24)
Bartek
8 miesięcy temu
Czytałem wywiad z prezesem Klimczakiem z Getin Noble Bank. Nie słodzi, mówi że jest trudno, ale jest optymistą. To dobrze, bo bankowi potrzebny jest teraz silny prezes. Silny prezes na trudne czasy. Dźwignią się. Mają dobre produkty. Sam zastanawiam się czy się do GN nie przenieść.
tatuś
8 miesięcy temu
No to się dźwiga z kolan Getin Noble Bank. To dobrze. Mają nowego prezesa i on daje wiarygodność. Ja trzymam kciuki. Im większa konkurencja na rynku bankowym tym lepsze dla nas warunki.
wieloletni kl...
rok temu
Nie rozumiem dlaczego bank, który zlikwidował około 50 ekspozytur w kraju, wprowadził opłatę za korzystanie z prawie wszystkich bankomatów, bardzo zaostrzył kryteria przyznawania kredytów dostaje taką nagrodę!!! To wielka LIPA!!! To pokazuje istniejące mechanizmy systemu.
bEUyVFkj
Tymon
3 lata temu
o proszę, przeglądam net a tu takie ciekawostki, brawa dla nich !
Tak trzymać
3 lata temu
Jestem klientką Getin Banku od kilkunastu lat i bardzo sobie chwalę to, co bank oferuje. Mam tu nawet IKE gotówkowe, bez obaw o kursy akcji. Wcześniej byłam w kilku innych bankach i mam porównanie. Na szczęście "wybitnym specjalistom" z pis nie udało się zniszczyć GB. Po tej nagonce na GB ktoś powinien zapłacić odszkodowanie za straty wizerunkowe i za nerwy klientów
...
Następna strona