Notowania

getin noble bank
24.04.2019 12:28

Getin Noble Bank kolejny raz z rzędu nagrodzony za jakość obsługi w rankingu "Złoty Bankier"

Getin Noble Bank zajął trzecie miejsce w prestiżowym rankingu "Złoty Bankier" w głównej kategorii "Złoty Bank 2019 – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi". Bank został również wyróżniony w kategorii "Bezpieczny bank – najlepsze praktyki". Zarówno jakość obsługi, jak i bezpieczeństwo, znajdują się na liście priorytetów Banku i stanowią element jego strategii. Coroczny ranking organizowany jest przez renomowane media branżowe – Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz
(East News)
(Fot: Mariusz Grzelak/REPORTER)

"Złoty Bankier" już dziesiąty rok z rzędu wyznacza trendy w rozwoju polskiej bankowości. To największe wyróżnienie na rynku bankowym, przyznawane przez klientów i ekspertów branży. W rankingach nagradzane są banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz najbardziej innowacyjne produkty i usługi. "Złoty Bankier" wyróżnia też poziom obsługi, jakość produktów, komunikację oraz społeczne zaangażowanie.

- Już trzeci rok z rzędu Getin Noble Bank staje na podium rankingu "Złoty Bankier" w głównej kategorii. To dla nas ogromne wyróżnienie i jednocześnie potwierdzenie, że nasze działania są skuteczne i celnie trafiają w potrzeby Klientów. Ta nagroda to również dawka motywacji do wdrażania kolejnych usprawnień i udoskonalania naszych usług. Planujemy na ten rok wprowadzenie nowych rozwiązań do bankowości mobilnej, które ułatwią klientom bankowanie. W najbliższym czasie zaoferujemy m.in. możliwość zakupu podróżnej polisy ubezpieczeniowej przy użyciu smartfona – mówi Tomasz Misiak, Członek Zarządu Getin Noble Bank.

"Złoty Bank" to nagroda przyznawana w kategorii głównej rankingu – za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie badania audytowego, przeprowadzonego przez specjalistów z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. W 16 kluczowych bankach grupa audytorów wykonała 2000 kontaktów zdalnych z bankami. Na tej podstawie oceniono podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojętą jakość obsługi. W kategorii "Bezpieczny bank – najlepsze praktyki" laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników 2-miesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej. Eksperci przeprowadzili ponad 1000 zadań w systemach bankowości internetowej i aplikacjach bankowości mobilnej, by wyłonić banki, stosujące najlepsze praktyki w branży w zakresie bezpieczeństwa.

Na przestrzeni ostatniego roku Getin Noble Bank był wielokrotnie nagradzany w obszarze jakości obsługi klienta. Znalazł się w czołówce najważniejszych branżowych rankingów. Uplasował się m.in. na podium rankingu „Przyjazny Bank” Newsweeka oraz po raz kolejny został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez Klientów".

Źródło:
Materiał Partnera
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
24-04-2019

strataczasunagetinieCZARNECKI LECH TO SB. SB NIE PRZESTRZEGA PRAWA, ŁAMIE PRAWA CZŁOWISKA I TORTURUJE LUDZI. PROGRAM ANITY GARGAS PORTRETY JAK GO WYWOŻE, BAGAŻNIK NIE … Czytaj całość

24-04-2019

antySBNIE ODDAJE LOKAT A JEGO SIOSTRA JEST PSYCHIATRĄ GDZIE W RYBNIKU UMIERAJĄ DZIENNIE PO 3 OSOBĄ NIE FAIR

24-04-2019

Damianten bank zawsze dba o jakość swoich usług

Rozwiń komentarze (21)