Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Damian Słomski
|
aktualizacja

Home&You będzie miał konkurencję. Do Polski wejdzie marka od Mr Price

0
Podziel się:

Polska stała się jednym z najatrakcyjniejszych rynków dla zagranicznych marek. Będziemy pierwszym krajem w Europie, w którym zadebiutuje mrpHome. Pierwszy sklep ma się pojawić pod koniec roku - zapowiada prezes Mr Price.

Na polskim rynku pojawi się nowy konkurent dla Home&You.
Na polskim rynku pojawi się nowy konkurent dla Home&You. (prnt scr mrphome.com, mrphome.com)

Mr Price planuje wejście na polski rynek do listopada tego roku. Nasz kraj jest drugim na półkuli północnej, w którym zagości firma. Wcześniej, w 2012 roku, pierwszy sklep otwarty został w Nigerii. Dlaczego Polska? To największa gospodarka we wschodniej części Europy - donosi serwis businesslive.co.za.

- To atrakcyjny rynek ze względu na rosnący udział w społeczeństwie klasy średniej i perspektywy dalszego, zdrowego wzrostu gospodarczego - komentuje Stuart Bird, prezes Mr Price.

Sklepy Mr Price w większości są zlokalizowane w Afryce, bo też stamtąd firma pochodzi. Jej siedziba znajduje się w RPA. Firma rozpoznawalna jest przede wszystkim z odzieży, ale prawie jedna piąta sprzedaży przypada na wyposażenie wnętrz w ramach mrpHome. I to właśnie ta marka na razie testowo wejdzie do Polski.

Zobacz także: Warszawa będzie drugim Londynem? Jest taka szansa

Prezes Mr Price podkreśla, że łatwiej będzie wybadać rynek w tym segmencie, bo jest on znacznie mniej podatny na sezonowość. Wcześniej firma miewała problemy w ekspansji do nowych krajów, m.in. w przypadku Chile.

Dla polskich klientów wejście nowego gracza, i to z dość egzotycznego zakątka świata, będzie poszerzeniem oferty. Mniej powodów do zadowolenia ma konkurencja. Sklepy mrpHome można porównać do dobrze znanej marki Home&You. Będzie to też nowy rywal dla: Zara Home, Duka, Homla, Mensa Home czy English Home.

Jak już pisaliśmy, w tym roku konkurentów na polskim rynku zyskają największe sklepy odzieżowe, popularna sieć Pepco, PKP, a także przewoźnicy autobusowi czy tanie linie lotnicze. Ciągle nie brakuje zagranicznych inwestorów, którzy chcą powalczyć o polskiego konsumenta.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
WP Finanse
KOMENTARZE
(0)