Notowania

Każdy może wybrać Herosów Innowacyjności na swoim osiedlu

Właściciele lokalnych sklepów detalicznych walczą o milion złotych w ramach konkursu na wdrożenie najbardziej innowacyjnych rozwiązań dla swoich punktów handlowych. Ich klienci mogą zagłosować na wybrany projekt właściciela ich ulubionego sklepu osiedlowego. Głosy można oddawać do 10 września na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Shutterstock.com)

Każdy z nas robi zakupy. Często w osiedlowym sklepie koło domu, ze względu na zaufanie do sprzedawcy i oferowanego przez niego towaru. To właśnie właściciele lokalnych sklepów, ze względu na swoje bliskie relacje z klientami, najlepiej znają ich potrzeby i mogą na nie szybko odpowiadać. Jednak, aby móc nadążyć za zmieniającymi się preferencjami konsumentów, sklepy muszą się rozwijać i nadążać za postępem technologicznym oraz ciągle udoskonalać swoją ofertę

W konkursie „Herosi Innowacyjności”, organizowanym przez Grupę Eurocash, mogą brać udział współpracujący z nią przedsiębiorcy detaliczni, którzy chcą wdrażać nowoczesne i niekiedy nieszablonowe rozwiązania w swoich sklepach oraz w ich najbliższym otoczeniu. W puli jest łącznie milion złotych do wygrania.

Milion złotych dla nowoczesnych właścicieli sklepów

Tematem przewodnim tegorocznej edycji konkursu jest innowacyjność użyteczna dla klientów. Przedsiębiorcy, którzy prowadzą lokalny sklep, mogli zgłaszać swoje projekty w jednej z trzech kategorii tematycznych.

Pierwsza – "Zmieniam świat lokalnie" – dotyczy pomysłów na zmianę otoczenia wokół sklepu. Druga – "Inwestuję w technologię" – jest skierowana do właścicieli biznesów, którym zależało na wprowadzaniu technologicznych nowinek w sklepie. W końcu trzecia – "Stawiam na praktyczne rozwiązania" – dedykowana jest wszystkim, którzy mają potrzebę usprawnienia pracy w swoim sklepie.

Termin nadsyłania zgłoszeń minął 24 lipca. Jury złożone z niezależnych ekspertów oraz ambasadorów każdej z kategorii tematycznej (to Katarzyna Dowbor, Zbigniew Urbański i Przemysław Talkowski) wybierze 54 projekty, które otrzymają nagrody o łącznej wartości miliona złotych - 1 w kategorii do 100 tys. zł, 3 w kategorii do 50 tys. zł i 50 w kategorii do 15 tys. zł.

Klienci mogą głosować na ulubiony sklep

Zanim to nastąpi, projekty zostaną najpierw ocenione przez internautów, a ściślej: przez klientów, którzy w biorących udział w konkursie sklepach robią codzienne zakupy. Na nich również czekają nagrody – co tydzień nawet 50 kart przedpłaconych o wartości 50 zł każda do wykorzystania na zakupy w swoim lokalnym sklepie. Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w tym konkursie? Wystarczy zrobić zdjęcie w środku lub na zewnątrz sklepu, w którym dokonuje się zakupów, a następnie wgrać fotografię na stronę akcji www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Głosowanie trwa do 10 września.

Do tego etapu konkursu zakwalifikowało się 661 projektów zgłoszonych przez przedsiębiorców, którzy współpracują z Grupą Eurocash. Najwięcej innowacyjnych pomysłów zgłoszono w kategorii "Stawiam na praktyczne rozwiązania" – to aż 303 wnioski. Dużym zainteresowaniem cieszyła się również kategoria "Inwestuje w innowację" (196 aplikacji), a dalej – "Zmieniam świat lokalnie" (162 zgłoszenia).

Jakich zmian oczekują przedsiębiorcy? Wielu jest gotowych zamontować w swoich sklepach krajalnice, chłodziarki oraz piece parowo-konwekcyjne, które dzięki obróbce termiczno-parowej umożliwiają zdrowe gotowanie i pieczenie zarówno w wysokiej, jak i niskiej temperaturze. Inni przedsiębiorcy chcą zmienić wystrój swojego sklepu, wprowadzając funkcjonalny kącik kawowy oraz zadbać o stworzenie przyjaznej przestrzeni wokół niego – stąd pomysły projektów placów zabaw czy wytyczania alejek i skwerów.

W walce o nagrody do 100 tys. zł rywalizuje 69 projektów. Na wyróżnienie finansowe w kwocie do 50 tys. zł czekają 152 wnioski, a w kategorii do 15 tys. zł – 440 zgłoszeń.

Biorąc udział w głosowaniu na „Herosów Innowacyjności”, klienci mogą realnie pomóc przedsiębiorcom i przyczynić się do wprowadzenia zmian w ich lokalnych sklepach, a nawet całych społecznościach lokalnych. Wiele ze zgłoszonych projektów, zwłaszcza w kategorii „Zmieniam świat lokalnie” ma bowiem na celu integrację mieszkańców miast i wsi, w których sklepy biorące udział
w akcji są zlokalizowane.

Zwycięzcy akcji zostaną ogłoszeni 24 lipca podczas Kongresu Akademii Umiejętności Eurocash w Łodzi na podstawie zsumowanych punktów od klientów oraz jurorów konkursu.

Materiał powstał przy współpracy z Eurocash

(Materiały prasowe)
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
28-08-2019

lukegłosuję na premiera , bo baja profesjonalnie i za sadzenie miliardów drzew!

27-08-2019

Tak trzymaćTo mi się podoba

28-08-2019

Yr1Osiedlowy sklep - LIDL

Rozwiń komentarze (4)