Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Maciej Olanicki
|
aktualizacja

Nazwa.pl ogłoszona firmą hostingową roku. Klient otrzymuje tutaj więcej niż u konkurencji

23
Podziel się:

Polski rynek hostingowy, będąc rynkiem silnie konkurencyjnym, ma dziś do zaoferowania klientom naprawdę wiele. Na wyciągnięcie ręki są dalece konfigurowalne usługi hostingu cloudowego, load balancery dostarczane w ramach usługi, a także obsługa najnowszych frameworków.

Nazwa.pl ogłoszona firmą hostingową roku. Klient otrzymuje tutaj więcej niż u konkurencji
Zainteresowanie cyfryzacją usług przez firmy jest coraz większe

Partnerem materiału jest nazwa.pl

Jak na polski hosting wpłynęła pandemia? Jakie są dziś priorytety lidera branży? Jakie oczekiwania mają dziś klienci wobec dostawcy hostingu? Na te i inne pytania odpowiedział Krzysztof Cebrat, prezes nazwa.pl.

Firma nazwa.pl jesienią bieżącego roku została nagrodzona tytułem „Firmy hostingowej roku” przez ekspertów z branży technologicznej. Co o tym zadecydowało?

Otrzymana nagroda to potwierdzenie wiodącej pozycji nazwa.pl na rynku usług hostingowych w Polsce. Od lat wspieramy polskie firmy w transformacji cyfrowej, dostarczając im usługi, które jeszcze niedawno nie były dostępne na polskim rynku. Klienci nazwa.pl, uruchamiając usługi hostingowe otrzymują przede wszystkim najszybciej działający hosting w Polsce, co szczególnie dla firm z branży e-commerce ma kluczowe znaczenie. Z przeprowadzonych badań, które są dostępne publicznie, wynika, że czas generowania jednej z najbardziej popularnych aplikacji sklepowych, PrestaShop, instalowanej na serwerach w nazwa.pl jest pięciokrotnie krótszy niż w konkurencyjnej firmie cyber_Folks, należącej do grupy h88 S.A. oraz aż 11 razy krótszy niż w home.pl.

Nie byłoby to możliwe, gdyby nie wielomilionowe inwestycje poczynione przez spółkę zarówno w technologię cloudhosting jak i najnowocześniejszy sprzęt, którym możemy pochwalić się jako jedyni w Polsce. Cieszymy się, że klienci firm konkurencyjnych coraz częściej przenoszą swoje usługi do nazwa.pl.

Firmy hostingowe powinny zapewniać szybkie wsparcie w ramach obsługi klienta. Czy nie brakuje Wam konsultantów, żeby zaspokoić wszystkie potrzeby klientów?

Klienci nazwa.pl każdego dnia mogą liczyć na wsparcie i zaangażowanie 300-osobowego zespołu specjalistów. Wsparcie, które oferujemy naszym klientom jest znakiem rozpoznawczym naszej firmy. Jego skuteczność sprawdzono w badaniach przeprowadzonych przez instytut badawczy MANDS. Jako jedyna firma obsłużyliśmy 100% połączeń przychodzących, a czas reakcji na zgłoszenie klienta wyniósł 5 sekund! To ponad 40 razy szybciej niż nasza konkurencja z home.pl oraz ponad 100 razy szybciej niż w pozostałych firmach, które wzięły udział w badaniu!

W tym roku polskie firmy odczuwają skutki kryzysu gospodarczego wywołanego pandemią. Czy jest to dla Was odczuwalne? Czy widać jakąkolwiek różnicę w strukturze przychodów, czy też preferencje klientów nie zmieniły się odczuwalnie?

Przede wszystkim odczuwamy większe zainteresowanie cyfryzacją usług przez firmy. Naszym głównym zadaniem jest wspieranie polskich firm i dostarczanie im rozwiązań najwyższej jakości za rozsądną cenę. W nazwa.pl to połączenie jest możliwe dzięki technologii cloudhostingu, która sprawia, że nasz hosting jest najszybszy na polskim rynku.

Nazwa.pl przeszła już stosowne audyty i została operatorem usług kluczowych zgodnie z ustawą o krajowym systemie bezpieczeństwa. Jak ustawa o KSC wpłynęła na działalność nazwa.pl, jakie znaczenie ma dla polskiego rynku hostingowego? W jaki sposób przełoży się ona na cyberbezpieczeństwo Polski?

Największymi beneficjentami są nasi klienci, ponieważ zyskali dodatkowe potwierdzenie najwyższej jakości usług świadczonych przez nazwa.pl. W przypadku nazwa.pl decyzja o uznaniu spółki za operatora usługi kluczowej wynikała z faktu, że realizujemy usługi, mające wpływ na funkcjonowanie znacznej części polskiej gospodarki. Świadczenie przez nas usług w sposób bezpieczny i niezawodny jesteśmy w stanie zapewnić właśnie dzięki cloudhostingowi czy technologii DNS Anycast. W 2020 roku światowy lider w dziedzinie oceny bezpieczeństwa, firma DEKRA, przyznała naszej spółce certyfikat zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001:2017. Pozytywna ocena wdrożonych rozwiązań przez audytorów zewnętrznych oraz uznanie nazwa.pl za operatora usługi kluczowej przez Ministra Cyfryzacji oznacza dla klientów, że ich dane są zabezpieczone zgodnie z najwyższymi międzynarodowymi standardami.

Powróćmy do aspektów technicznych działalności nazwa.pl. Coraz częściej mówi się o konieczności przetwarzania niektórych obciążeń bliżej miejsc, w których powstają dane, czyli tzw. edge computing. Czy zanadto zachłysnęliśmy chmurą, a może to powrót „na krawędź” chmury jest przedwczesny?

Dla klienta firmy hostingowej liczy się efekt, który widzi w funkcjonowaniu swojego serwisu. Szczyt zainteresowania chmurą dopiero przed nami. W usługach, które świadczy nasza konkurencja strona WWW jest umieszczona wraz z wieloma innymi stronami na pojedynczym serwerze. W razie awarii albo generowania dużego ruchu klient oraz użytkownicy mogą zaobserwować znaczące spadki szybkości funkcjonowania serwisu.

Cloudhosting w nazwa.pl działa inaczej. W chmurze grupa serwerów współpracuje w celu zrównoważenia obciążenia, które generuje wiele stron WWW. Monitoringiem zajmują się load balancery, dzięki którym ruch jest inteligentnie rozłożony, a strona działa z pełną szybkością w każdej chwili i bez żadnej przerwy. Proszę zauważyć, że klienci korzystający z hostingu w nazwa.pl, otrzymują usługi wyposażone w co najmniej 8 GB RAM na procesy związane z obsługą WWW oraz 2 GB dostępowego limitu pamięci dla pojedynczego procesu PHP. Testy wykazały, że przy takich parametrach nawet najbardziej wymagające oprogramowanie, jak Magento 2, działa płynnie. Najważniejsze jednak, ze w Polsce jedynie nazwa.pl świadczy usługi cloudhostingu, dlatego coraz częściej migrują do nas klienci firm takich, jak home.pl i cyber_Folks, które to dostarczają hosting w tradycyjnej formule.

Ta technologia musi sporo kosztować. Czy przeciętnego Kowalskiego stać na to, żeby jego witryna albo e-sklep nie były w pewien sposób wykluczone cyfrowo?

Nasi klienci mogą liczyć na najwyższą jakość za rozsądną cenę. Jeśli porównamy najbardziej ekonomiczne pakiety hostingowe, roczna cena za 1 GB hostingu w nazwa.pl wynosi 2 zł netto. W home.pl ten koszt jest blisko 3 razy wyższy, a w cyber_Folks aż 13 razy. Ponadto, każdy klient może skorzystać w nazwa.pl z 30-dniowego okresu próbnego, podczas którego ma możliwość testowania usług bez żadnych zobowiązań.

Jakie znaczenie na rynku hostingowym ma migracja usług?

W nazwa.pl świadczymy usługi w oparciu o najszybsze obecnie procesory serwerowe na rynku. Pierwsi w Polsce użyliśmy na naszych serwerach najszybszych dysków Intel Optane. Usługi hostingowe świadczymy w oparciu o niezawodną technologię cloudhostingu. Bezpieczeństwa danych naszych klientów strzegą zaawansowane światowe rozwiązania, w tym własne scrubbing center. W nazwa.pl do dyspozycji klientów jest ponad 300 specjalistów, świadczących pomoc w każdej, nawet najbardziej nietypowej sprawie.

Wszystko to powoduje, że obserwujemy w ostatnich miesiącach zwiększone zainteresowanie ofertą spółki. Klienci z innych firm hostingowych, takich jak home.pl, przenoszą swoje usługi do nazwa.pl, otrzymując od samego początku pełne wsparcie związane z migracją strony WWW i poczty. Klienci podkreślają wielokrotnie, że nie spodziewali się, że to taki szybki proces, w którym całą pracę wykonują za nich nasi administratorzy. Świadczymy to wsparcie całkowicie bezpłatnie.

Dziś nazwa.pl oferuje całkiem sporo w zakresie hostingu cloudowego, który niesie za sobą choćby takie korzyści, jak możliwość skalowania całego środowiska w zależności od bieżących potrzeb. Jak taki model współgra z coraz popularniejszą chmurą hybrydową czy też podejściem multicloud, gdzie konkretne przepływy pracy są przetwarzane tam, gdzie będzie to najefektywniejsze?

Należy przede wszystkim podkreślić fakt, że chmura nazwa.pl została wyskalowana do obsługi usług hostingowych i dostarczania ich w sposób szybki i niezawodny. Dzięki technologii cloudhostingu każda strona WWW obsługiwana jest jednocześnie na kilkuset serwerach, dzięki czemu niezależnie od pory dnia i nocy wszystkie serwisy WWW działają z maksymalną możliwą szybkością. Usługi w chmurze oferują większą skalowalność zasobów i reakcję na awarie w ułamkach sekund, a nowoczesna technologia cloudhosting przewyższa pod każdym względem tradycyjny hosting, gdzie strona WWW obsługiwana jest jedynie na pojedynczym serwerze. Chmura to przyszłość, od której nie ma już odwrotu. Klienci nazwa.pl dzięki cloudhostingowi otrzymują więcej niż u konkurencji.

W ostatnim czasie nazwa.pl zapowiedziała wdrożenie szeregu odświeżających usprawnień – mowa m.in. o obsłudze frameworków Node.js oraz .NET Core. Rozbudowywane są także serwery. Jakie są dalsze plany rozwoju w tym aspekcie, czego możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości?

W nazwa.pl planujemy dalsze wdrożenia, które jeszcze bardziej przyspieszą najszybszy hosting w Polsce. Wszystkie z nich mają na celu dostarczenie obecnym i przyszłym klientom nazwa.pl usług hostingowych na światowym poziomie. Niezmiennie stawiamy na najnowsze technologie i rozwiązania jak node.js, .NET Core czy MongoDB, które jeszcze bardziej zwiększą możliwości cloudhostingu. Dla nazwa.pl najważniejszy jest Klient!

nazwa.pl od 1997 r. świadczy usługi w zakresie rejestracji domen i hostingu. Dotąd skorzystało z nich ponad 1 mln klientów, którzy zarejestrowali ponad 4 mln i domen i uruchomili 500 tys. usług hostingowych. W 2019 roku spółka została uznana przez Ministerstwo Cyfryzacji za operatora usługi kluczowej dla cyberbezpieczeństwa Polski, polegającej na prowadzeniu autorytatywnego serwera DNS. W kwestii rejestracji domen nazwa.pl współpracuje z organizacjami kluczowymi dla rynku tego rodzaju usług, będąc największym partnerem Naukowej Akademickiej Sieci Komputerowej – NASK, oraz największym polskim partnerem EURid. Nazwa.pl, jako jedyna firma w Polsce, posiada również od blisko 10 lat prestiżową akredytację ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers), amerykańskiej instytucji non-profit odpowiedzialnej za zarządzanie domenami i serwerami DNS najwyższego poziomu.

Partnerem materiału jest nazwa.pl

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Materiał Partnera
KOMENTARZE
(23)
Yed
rok temu
Zgadzam się z większością komentarzy poniżej, podnoszenie ceny x2 w ciągu roku, nie dając nic w zamian. Korzystam z ich usług od wielu lat, ale w 2023 kończę współpracę. Opisane w artykule "innowacje" to standardy dostępne w praktycznie w każdym DC w dzisiejszych czasach.
Mały klient
rok temu
Z punktu widzenia bardzo małego klienta ceny rosną kosmicznie szybko, a jakość obsługi jest niższa niż kiedyś, klient poczty webowy sprawia wrażenie porzuconego i zacofanego. Miałem wykupione usługi na 2 lata, po roku gdy wygenerowali nowy cert SSL to już go nie podłączyli pod domenę, a infolinia twierdziła, że mam zapłacić za nowy cert. W końcu sam go znalazłem gdzieś w mailach od nich i zainstalowałem i postanowiłem zakończyć po ponad 16 latach współpracę z firmą nazwa.pl i nie polecam nikomu tego typu firm, chyba, że w razie problemów lubi słuchać korporacyjnego bełkotu zamiast otrzymać fachowe wsparcie dotyczące opłacanych usług.
soory
3 lata temu
Niech lepiej skupią się na obsłudze Klienta, o którym zapominają gdy tylko zapłacisz za ich usługi. Nie polecam nikomu, bo potrafią doprowadzić swoją ignorancją i niekompetencją do szału i bezsilności. Z roku na rok potężne podwyżki. Problemy techniczne nie rozwiązane.
Admin
3 lata temu
Naj naj naj... Tylko 10 godzin zajęło im znalezienie dlaczego ich dnsy twierdzą że domena nie istnieje. Liderzy prędkości.
WiemCoPisze
3 lata temu
W tej chwili na Polskim rynku nie ma dobrej firmy hostingowej. Sa firmy ktore swiadcza te uslugi. Jeszcze 10 lat temu za rozsadna cene miales 24h support techniczny dobre parametry i dobre ceny. teraz szkoda gadac
...
Następna strona