Netflixowi rośnie konkurencja. Viaplay wchodzi do Polski z nową ofertą
We wtorek 3 sierpnia w Polsce zadebiutował serwis streamingowy Viaplay. W ofercie znajdziemy m.in. mecze Bundesligi, filmy, seriale czy programy rozrywkowe. Cena? Zbliżona do podstawowego pakietu Netflixa.
Za 34 zł miesięcznie Viaplay oferuje nam sporo, choć na główne atrakcje przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. Od przyszłego roku platforma będzie bowiem transmitowała mecze Ligi Mistrzów (22/23), a pół roku później również wyścigi F1.
Czytaj także: Karta powinności TVP. Więcej rozrywki, mniej informacji. Telewizja ujawnia plany swojej "misji"
Oprócz tego już teraz na Viaplay raczyć się możemy produkcjami wytwórni NBCUniversal, Sony, MGM oraz CBS. Ofertę uzupełniają filmy spod sztandaru Viaplay Originals (ponad 70 produkcji oryginalnych).
Wraz z debiutem Viaplay w największych miastach Polski (Kraków, Warszawa) pojawiły się billboardy reklamujące nową platformę. Ta, zdaniem niektórych, może w przyszłości stanowić konkurencję dla Netflixa czy serwisu Amazon Prime.
2 mld zł na TVP. Nie ma innego sposobu? "Danina konieczna, ale telewizja musi się trzymać zasad"
Viaplay dostępny był dotąd głównie w Skandynawii, ale także w Estonii, Łotwie i Litwie. Poza Polską w sierpniu został uruchomiony również w Stanach Zjednoczonych. Viaplay jest częścią Nordic Entertainment Group.