Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Paweł Gospodarczyk
|
aktualizacja

Orlen komentuje kryzys w kadrze. Sponsoring pod lupą

8
Podziel się:

Orlen, główny sponsor PZPN, odniósł się do kryzysu w piłkarskiej reprezentacji Polski. Spółka podkreśla, że monitoruje sytuację i pozostaje w stałym kontakcie z federacją. - Każdemu naszemu partnerowi stawiamy cele, które razem ustalamy, a następnie razem rozliczamy - przekonuje Lidia Kołucka, dyrektor ds. sponsoringu Orlenu.

Robert Lewandowski i Michał Probierz
Robert Lewandowski i Michał Probierz (East News, Wojciech Olkusnik)

W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Lidia Kołucka, dyrektor ds. sponsoringu Orlenu, zaznaczyła, że firma konsekwentnie realizuje swoje cele we współpracy z partnerami. Orlen nie komentuje zmian kadrowych w kadrze, ale regularnie rozlicza efekty współpracy.

Orlen: każdemu partnerowi stawiamy cele

- Jako Orlen pozostajemy bardzo konsekwentni w swojej pracy. Każdemu naszemu partnerowi stawiamy cele, które razem ustalamy, a następnie razem rozliczamy. Dotyczy to wszystkich naszych partnerów, z którymi zawieramy umowy sponsoringowe - wskazuje Kołucka.

Dyrektor podkreśliła, że sponsoring opiera się na długofalowych relacjach, a spotkania podsumowujące współpracę odbywają się cyklicznie. Przykładem jest wieloletnia współpraca z Anitą Włodarczyk, która przetrwała różne etapy jej kariery.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Pożyczaliśmy pieniądze od pracowników - oto historia Oshee -Dariusz Gałęzewski w Biznes Klasie

- Mamy standardowe spotkania, podczas których podsumowujemy naszą współpracę. Raz na kwartał spotykamy się z każdym ze związków, z każdym ze sportowców. Rozmawiamy o celu i wynikach. Ważną cechą sponsoringu jest też jego trwałość. Nie zawiązujemy go jedynie na dobre czasy - tłumaczy Kołucka.

Obecna umowa Orlenu z PZPN obowiązuje od 2023 r. i potrwa cztery lata. Kontrakt opiewa na 170 mln zł, z czego 134 mln zł to kwota gwarantowana. Wśród partnerów federacji są także Leroy Merlin, Tarczyński, InPost i Biedronka.

Przypomnijmy: na początku czerwca Polski Związek Piłki Nożnej za pośrednictwem portalu Łączy nas Piłka poinformował, że decyzją Michała Probierza Robert Lewandowski został pozbawiony funkcji kapitana drużyny narodowej na rzecz Piotra Zielińskiego. Nieco ponad pół godziny później Lewandowski przekazał, że stracił do selekcjonera zaufanie i do czasu, kiedy pozostanie on opiekunem kadry, nie będzie występował w narodowych barwach.

36-letni Lewandowski 26 maja ogłosił, że ze względu na zmęczenie sezonem klubowym nie weźmie udziału zgrupowaniu kadry i czerwcowych meczach - towarzyskim z Mołdawią na Stadionie Śląskim w Chorzowie, wygranym 2:0, oraz w Helsinkach z Finlandią w eliminacjach mistrzostw świata, przegranym 1:2. Niedługo po tym spotkaniu Probierz podał się do dymisji. Trwają poszukiwania nowego selekcjonera.

Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(8)
WYRÓŻNIONE
ballantines
3 tyg. temu
pomijajac wszystkie aspekty ludzkie, powiem tak, kopacz jest od kopania pilki, trener od kierowania i trenowania, ale jak to u nas, kazdy zajmuje sie nie tym co trzeba, nie tym co potrafi i w kazdym temacie jest ekspertem od wszystkiego....
Rozbiorą Pols...
3 tyg. temu
Sponsorują wszystkich za pieniądze spółek zależnych
Alan
2 tyg. temu
Moim zdaniem sponsorzy powinni się wycofać że sponsoringu PZPN są dyscypliny sportowe które mają wyniki ,którym się chce i nie mają problemów mentalnych .Dla PZPN sukcesem jest wyjście z grupy na MŚ czy ME i taki zakładają cel , mózgi mają mocno uszkodzone od tego alkoholu.