Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

W ich firmę chce inwestować wielu – jak się rozkręca międzynarodowy start-up?

Początki firmy PushPushGo to typowa historia start-upu - długie miesiące bez klientów i oszczędzanie na wszystkim. Jak wspomina Artur Łabanowski, współzałożyciel firmy – czas był nerwowy, ale gdy już znalazł się inwestor – pieniądze szły na rozpędzenie biznesu, a nie na wynagrodzenia wspólników. Jak wyglądały początki PushPushGo, założonej przez Artura Łabanowskiego, Dawida Mędrka, Joannę i Mateusza Worotyńskich oraz Jarosława Kocura? O to w programie Nino o biznesie pyta Nino Dżikija.

KOMENTARZE
(6)
Yns
4 lata temu
Amber Gold 2?
Majo
4 lata temu
Tak wielu, że aż muszą zamawiać płatne artykuły Hahaa
Hej
4 lata temu
Interesujace jest kiedy uzywa slowa "pieniazki" a kiedy "kasa".
ja
4 lata temu
start up = wizjonerstwo = stracona kasa inwestorów
Balon
4 lata temu
Brawo Rodacy