Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Gospodarka rośnie, a reklam w TV mniej

0
Podziel się:

Jesteśmy jedynym krajem w Europie, w którym wartość rynku reklam telewizyjnych nie jest skorelowana ze wzrostem gospodarczym - informuje ,,Dziennik Gazeta Prawna".

Gospodarka rośnie, a reklam w TV mniej
(flash.pro / Flickr (CC BY-SA 2.0))

Jesteśmy jedynym krajem w Europie, w którym wartość rynku reklam telewizyjnych nie jest skorelowana ze wzrostem gospodarczym - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

PKB Polski w latach 2008-2014 wzrósł o ponad 35 proc., a wydatki na reklamę spadały; np. w roku 2009 o rekordowe 11,6 proc., mimo wzrostu PKB o 1,8 proc.

Tymczasem inne kraje europejskie notują stałe wzrosty na rynku reklam od czasu kryzysu. Dotyczy to m.in. Czech, Węgier, Niemiec, Wielkiej Brytanii czy Włoch.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)