Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

H&M widzi 2016 rok w jasnych barwach, chociaż czeka go wiele wyzwań

0
Podziel się:

Szwedzka firma H&M widzi 2016 rok w jasnych barwach, chociaż czeka ją w tym roku wiele wyzwań.

H&M widzi 2016 rok w jasnych barwach, chociaż czeka go wiele wyzwań
(PAP/DPA)

Władze H&M spodziewają się, że w tym roku firma zwiększy swój udział w rynku - wynika z rocznego raportu H&M opublikowanego w środę.

H&M planuje na 2016 r. otwarcie 425 nowych sklepów i chce o 10-15 proc. rocznie zwiększać liczbę swoich placówek.

Usługa e-commerce w H&M ma być w tym roku rozszerzona do 32 krajów z 23 państw obecnie.

Firma zamierza zatrudnić w tym roku tysiące nowych pracowników - podaje H&M w rocznym raporcie.

Sprzedaż w H&M wzrosła w lutym rok do roku o 10 procent, ale to nie napawa optymizmem, bo analitycy spodziewali się lepszego wyniku.

W I kw. sprzedaż, bez VAT, wyniosła 43,7 miliarda koron szwedzkich, podczas gdy spodziewano się wyniku 43,9 miliarda koron.

Obecnie H&M prowadzi ponad 3,9 tys. sklepów oraz zatrudnia prawie 93,5 tys. osób w 38 krajach Europy, Ameryki Północnej, Azji i Afryki.

H&M nie ma własnych ośrodków produkcyjnych - wszystkie ubrania, kosmetyki i akcesoria są produkowane przez blisko 700 niezależnych dostawców, głównie z Azji i Europy.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)