Notowania

reklama w telewizji
22.09.2016 06:33

Koniec drobnego druczku i "kredytów za 0 zł". Reklamy banków znikną z TV

Przepisy przygotowywane przez resort finansów spowodują, że instytucje finansowe nie będą mogły promować swoich produktów w telewizji i radiu - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Podziel się
Dodaj komentarz
(East News)

Ministerstwo finansów w porozumieniu z UOKiK uznało, że należy uporać się z wprowadzającymi w błąd reklamami pożyczek konsumenckich.

Oznacza to koniec drobnego druczku i przekonywania, że można wziąć "kredyt za 0 zł" podczas gdy prowizje i koszty obsługi w rzeczywistości wynoszą drugie tyle co sama pożyczana kwota. Wiele informacji będzie musiało zostać przedstawionych w reklamie w sposób tak samo widoczny, czytelny i słyszalny jak dane liczbowe dotyczące kosztów kredytu.

Przedstawiciele rynku finansowego zgodnie twierdzą, że to zabije sens reklamowania się przez branżę. Wskazują, że reklamy w telewizji musiałyby trwać wieczność (podawanie wszystkich danych), a poza tym byłyby zupełnie nieczytelne dla potencjalnych klientów.

Tagi: reklama w telewizji, spot reklamowy, banki, wiadomości, gospodarka, gospodarka polska, najważniejsze
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
22-09-2016

Polak mały"Reklamy musiałyby trwać wieczność i nie byłyby zrozumiałe dla klientów " :-) To zdanie mówi wszystko o działalności banków w Polsce.

22-09-2016

BRONEKPrzedstawiciele rynku finansowego zgodnie twierdzą, że to zabije sens reklamowania się przez branżę. Wskazują, że reklamy w telewizji musiałyby trwać … Czytaj całość

22-09-2016

WDZastanawia mnie dlaczego nie można by wprowadzić jednego obowiązującego wzoru umowy pożyczkowej. Do wpisania byłyby: Dane stron, kwota pożyczki, ilość … Czytaj całość

Rozwiń komentarze (41)