Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Izabela Trzaska
|

KUKE ma nowego prezesa. Piotr Antkiewicz powołany na stanowisko

0
Podziel się:

Akcjonariusze Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) powołali nowego prezesa. Stanowisko to obejmie Piotr Antkiewicz.

KUKE ma nowego prezesa. Piotr Antkiewicz powołany na stanowisko
(KUKE)

Akcjonariusze Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (KUKE) powołali nowego prezesa. Stanowisko to obejmie Piotr Antkiewicz.

"Piotr Antkiewicz jest wysoko wykwalifikowanym menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w obszarze ubezpieczeń, bankowości i zarządzania, które zdobywał w międzynarodowych organizacjach" - podano w komunikacie.

- "Rozwój eksportu jest jednym z priorytetów rządu i jednym z filarów Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Coraz więcej naszych firm, szczególnie w obszarze małych i średnich przedsiębiorstw rozważa wejście na rynki zagraniczne. Dlatego rośnie rola KUKE, ale i wyzwania, które stoją przed tą instytucją. Wszystkie usprawnienia organizacyjne, jak również integracja w ramach Grupy PFR, sprawiają, że działania KUKE nabierają nowej dynamiki" - powiedział wicepremier, minister rozwoju i finansów Mateusz Morawiecki.

Piotr Antkiewicz skończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu prawa handlowego na Uniwersytecie w Białymstoku oraz studia MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania (Institut Francais De Guestion - IFG).

Karierę rozpoczynał w Warcie (1995-1998). Następnie przez osiem lat był związany z Volkswagen Bank w Polsce i w Niemczech. Doświadczenie zdobywał również w Genworth Financial (2007-2008), BNP Paribas Cardif (2008-2013) a ostatnio jako wiceprezes zarządu Aviva (2013-2016) i niezależny konsultant biznesu (2016-2017).

Korporacja Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych ubezpiecza transakcje handlowe polskich przedsiębiorców. Jako jedyna firma w Polsce prowadzi także ubezpieczenia eksportowe oraz gwarancje ubezpieczeniowe gwarantowane przez Skarb Państwa.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)