Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Hubert : Orzechowski
|

Orlen dementuje. Na stacjach wciąż można kupić "Playboya"

15
Podziel się:

Informacja o wycofaniu ze stacji paliw części prasy jest nieprawdziwa – podaje biuro prasowe PKN Orlen. Według doniesień mediów miało chodzić m. in. o słynny amerykański magazyn dla panów.

"Playboya" będzie można kupić na stacjach Orlenu
"Playboya" będzie można kupić na stacjach Orlenu (Jason Scott/Flickr/CC BY 2.0)
bEDEXKlN

Informacja o wycofaniu ze stacji paliw części prasy jest nieprawdziwa – podaje biuro prasowe PKN Orlen. Według doniesień mediów miało chodzić m. in. o słynny amerykański magazyn dla panów.

Informację o tym, że część tytułów ma zniknąć z oferty sieci stacji paliw Orlenu jako pierwszy podał „Newsweek”.- Prezes własnoręcznie stworzył listę tytułów, których nie będzie można kupić na stacjach benzynowych. Jest też lista magazynów, które mają być promowane. Jest na nie niej prasa prawicowa, m.in. tygodnik "Do rzeczy – cytował swoje anonimowe źródło Newsweek.pl.

Według informacji tygodnika lista „zakazanych” tytułów miała obejmować m. in."Playboya” i „CKM”. Ponoć informacje o indeksie krążyły wśród wydawców już od jakiegoś czasu.

bEDEXKlP
Zobacz także: Chotecka wspomina sesję w "Playboyu": "Jadłam liść sałaty tygodniowo"

Teraz głos w sprawie zabrał sam Orlen. „PKN ORLEN pragnie zdecydowanie podkreślić, iż replikowana przez media informacja podana wczoraj przez tygodnik Newsweek o rzekomym wycofaniu ze stacji paliw ORLEN części prasy jest nieprawdziwa. Spółka nie miała okazji jej zdementować, bowiem redakcja tygodnika Newsweek nie czekając na odpowiedź Biura Prasowego, opublikowała przedmiotowy tekst" – czytamy w komunikacie rozesłanym do mediów.

W piśmie biuro prasowe koncernu tłumaczy, że ewentualne czasowe braki niektórych magazynów wynikają z „cyklicznej optymalizacji oferty prasowej względem możliwości ekspozycyjnych”.

bEDEXKlV

Kierowcy tankujący na Orlenie mogą więc odetchnąć z ulgą.

| Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl | |
| --- | --- |

bEDEXKmq
wiadomości
KOMENTARZE
(15)
abc
3 lata temu
z tym że TVN podał zdjęcie maila, zdjęcia rozstawienia tytyłów i wywiady anonimowe z pracownikami, a Orlen napisał tylko, że to nie prawda - a co miał napisać?
{Ps
4 lata temu
Tak to prawda dzisiaj z vox fm dzwonili na stację w radomiu -pracownik potwierdził
Rafal
4 lata temu
Pracuje na Orlenie i to nieprawda. Kazali zdjac z polek. Prasa tylko prorządowa i prokatolicka
bEDEXKmr
koperek
4 lata temu
lisweek i wszystko jasne
NieTankujęNaO...
4 lata temu
Prezes osrajtek zapewni szeroki wybór prasy religijnej z "Gorącym ministrantem" na czele.