Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Pepsi poddaje się pod wpływem konkurencji. Będą nowe standardy

0
Podziel się:

PepsiCo, drugi największy na świecie producent żywności, dołącza do grona firm, które rezygnują z wykorzystywania do produkcji jaj od kur trzymanych w klatkach.

Pepsi poddaje się pod wpływem konkurencji. Będą nowe standardy
(Mike Mozart/flickr (CC BY 2.0))

Firma zapowiada, że w 100 procentach będzie używać w procesie produkcji swoich wyrobów jaj od niosek "bezklatkowych".

Nie nastąpi to jednak od jutra. W Ameryce Północnej taka zmiana zostanie wprowadzona do 2020 roku, a globalnie do 2025 roku - podaje PepsiCo na swojej stronie internetowej.

PepsiCo wykorzystuje kurze jaja do produkcji wypieków, w tym herbatników, ciastek, batonów proteinowych, a także płatków owsianych.

Wcześniej z jaj kur hodowanych w klatkach zrezygnowały takie sieci detaliczne jak Ahold (do 2022 r.), Aldi (2025 r.), Delhaize America (2025 r.), Metro (2025 r.) i Walmart Canada (2025 r.), a także sieci restauracji, m.in. Boston Pizza (do 2025 r.), Burger King/Tim Hortons (do 2017) i Dunkin' Brands w USA (do 2025 r.).

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)