Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

CCC i LPP w miesiąc sprzedały buty i ubrania za ponad miliard złotych

23
Podziel się:

Sprzedaż CCC wzrosła w ciągu roku prawie o połowę. Choć w mniejszym stopniu poprawił wyniki właściciel marki Reserved, to on wciąż zdecydowanie przewyższa konkurenta pod względem przychodów.

CCC i LPP w miesiąc sprzedały buty i ubrania za ponad miliard złotych
(Bartosz Wawryszuk)

Październik przyniósł dwóm czołowym polskim producentom odzieży i obuwia łącznie ponad miliard złotych przychodów. Sprzedaż CCC wzrosła w ciągu roku prawie o połowę. Choć w mniejszym stopniu poprawił wyniki właściciel marki Reserved, to on wciąż zdecydowanie przewyższa konkurenta pod względem przychodów.

Przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku przez grupę kapitałową LPP, do której należą takie marki jak Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY, wyniosły około 614 mln zł. To o prawie jedną czwartą więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Narastająco, od początku roku, sprzedaż LPP sięga już 4,8 mld zł, co również jest wynikiem znacząco wyższym (o 18 proc.) niż rok wcześniej.

Coraz większe znaczenie ma dla LPP sprzedaż internetowa. W październiku kanał online przyniósł spółce około 21,4 mln zł, a od początku roku 121 mln zł. To ponad dwukrotnie więcej niż wyniki osiągane w internecie w 2015 roku.

Mniejszą sprzedażą może pochwalić się inna polska grupa - CCC. Jej przychody w październiku wyniosły ponad 460 mln zł. To blisko 150 mln zł mniej niż w tym czasie zarobiła LPP, ale na uznanie zasługuje tempo w jakim rozwija sprzedaż producent obuwia. Wynik ten jest bowiem o 47,2 proc. wyższy niż w październiku 2015. Spółka goni więc swojego rywala.

Szybciej rośnie sprzedaż także biorąc pod uwagę okres od stycznia do października. Do klientów trafił towar wart ponad 2,5 mld zł, czyli o jedną trzecią więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce.

Jednym z liderów swojego segmentu jest też LPP. Zarządza 6 markami modowymi. Powierzchnia handlowa sklepów na koniec października 2016 roku wyniosła około 904 tys. metrów kwadratowych.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(23)
KLIENT
7 lat temu
Buty sprzedawane przez tą sieć są bardzo kiepskiej jakości, niezależnie od marki. O ile estetyka jest w miarę o tyle jakość ich wykonania i żywotność masakryczna. Szczytem wszystkiego były buty kupione za ok. 250 zł - po dwóch założeniach (użytkowane w mieście na nowych chodnikach) pękła podeszwa (usterki podeszwy to najczęstsze przypadki- rzadko, które buty wytrzymują 3 miesiące). Kupując te buty radze się nastawić na ciężką przeprawę w przypadkach reklamacji. Firma robi wszystko aby wkręcić, iż winne za usterki butów ponosi klient. Choć samo obuwie nie nadaje się nawet do użytkowania jako kapcie domowe. Proszę nie odpuszczać i wykorzystać każdą drogę reklamacji łącznie z rzecznikami praw konsumentów oraz składaniem skarg w UOKIK - NIE DAJMY SIĘ NABIJAĆ W BUTELKĘ _ NIE DAJMY SIĘ OSZUKIWAĆ _ NIE DAJMY IM NASZYCH CIĘŻKO ZAROBIONEJ KASY. Jeszce słowo o ich kadrze managerskiej - ich brak szacunku do klienta i bezczelność są karygodne.
Lukas
7 lat temu
Niestety ceny są z kosmosu, a jakość dużo gorsza niż ciuchy z second handu.... Do tego te byle jakie fasony.....
Nika
7 lat temu
CCC? żart jakiś buty najgorszej jakości z możliwych, fasony od lat te same, nic ciekawego, ceny wysokie, tyle w temacie!!
dobre buty to...
7 lat temu
Z całej oferty zimowego męskiego obuwia 90% jest z takiego materiału, który od samego patrzenia dostaje przebarwień, nie chce myśleć co się stanie po kontakcie z wodą. Kiedyś to były buty z dobrej skóry, jak się regularnie pastowało to się chodziło, aż się podeszwy zdarły.
as
7 lat temu
Ludziska widać lubią chłam. To przecież jest jakość bazarowa za cenę dwukrotnie wyższa, nawet w TV był reportaż że świecówki sprzedają jakość bazarową.
...
Następna strona