Po słabym lutym i marcu giełda z niepokojem czekała na kolejne dane o sprzedaży w sklepach CCC. Te okazały się bardzo dobre.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC za kwiecień wyniosły 455,4 mln zł i były wyższe o 32,5 proc. rok do roku - podała spółka. To spora ulga dla osób wierzących w dalszy rozwój spółki, bo w lutym i marcu przychody spadały, odpowiednio o 4,9 proc. i 19,3 proc.
To pomogło notowaniom spółki. Akcje wzrosły w środę o 1,7 proc.
Licząc łącznie pierwsze cztery miesiące roku CCC odnotowała wzrost sprzedaży o 8 proc. rdr do ponad 1150 mln zł. To jednak tylko dzięki sklepowi e-obuwie.
Jego przychody w kwietniu wyniosły 90,6 mln zł i były wyższe o 88 proc. rdr. Narastająco za okres styczeń-kwiecień wyniosły 259,2 mln zł i były wyższe o 63 proc. rdr.
Sklepy stacjonarne sieci CCC w samym kwietniu miały lepsze niż rok temu wyniki. Sprzedały o 24,1 proc. więcej. Jednak patrząc od początku roku wygląda to gorzej. Narastająco za okres styczeń-kwiecień ich przychody spadły o 1,2 proc. w stosunku do roku 2017.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl