Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

UPC poprawia wyniki w trzecim kwartale. Liczba klientów w górę

3
Podziel się:

Wprowadzenie prędkości gigabitowej wraz z nowymi ofertami dla klientów indywidualnych i biznesowych przyczyniło się do wzrostu liczby klientów oraz poprawy wyników UPC w obu segmentach w III kwartale 2018 roku - pochwalił się spółka w komunikacie.

UPC przyspiesza internet
UPC przyspiesza internet (Photographee.eu/Fotolia)

Jak czytamy, całkowita liczba usług (RGUs) wzrosła o 15 700 w porównaniu z poprzednim kwartałem, przekraczając poziom 3 milionów. Wśród zmian, które zaszły w trzecim kwartale, spółka wymienia przede wszystkim wprowadzenie prędkości gigabitowej.

Oprócz tego - między innymi - wzrost liczby klientów o 4500 rok do roku oraz wzrost liczby usług o 51 900 rok do roku do poziomu 3 010 200.

Zobacz także: Zobacz też: Prezes UKE tłumaczy stawki za roaming w UE. "Wiele zależy od strategii marketingowej operatorów"

- Nasze inwestycje w przełomową na rynku prędkość gigabitową dla firm i osób prywatnych oraz nowe portfolio usług cyfrowej rozrywki i internetu, w tym między innymi dostęp do kanałów Polsat Sport Premium, przyczyniły się do poprawy wyników UPC w ostatnim kwartale - powiedział Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

- Z pełnym zaangażowaniem zwiększamy skalę działalności, aby stale proponować klientom jak najwyższą jakość oraz poszerzać zasięg naszej sieci gigabitowej poza 3,4 milionów gospodarstw domowych, do których docieramy już dziś, a także zwiększać liczbę miejsc, w których możemy zaoferować prędkość gigabitową - zapowiedział Redeleanu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez * *dziejesie.wp.pl

telekomunikacja
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(3)
B.g
4 lata temu
Oszustwo z predkosci internetu 60 tki podpisalam umowe na 120 i co ????? Chodzi gorzej niz bylo trzeba sie uzbroic w cierpliwosc bo z przesylaniem i odbioren jest masakra.....czekam na koniec umowy i w zyciu juz nie upc😱
Ewelina
4 lata temu
Dodajcie, że UPC Polska zrobiła swoich klientów posiadających internet 120 Mb/s w przysłowiowe jajo. Tym, którzy posiadali 60 Mb/s zwiększono BEZPŁATNIE przepustowość do 150 Mb/s (2,5x), ci co mieli 120 Mb/s nadal tyle mają (za wyższą cenę!). Może coś o tym Pan Prezes UPC Polska powie? O NIERÓWNYM TRAKTOWANIU swoich klientów. To jest SKANDAL!
jozek 2108
4 lata temu
A obsługa starych klientów szwankuje uszkodzone dekodery horizon a wymieniają na regenerowane jeszcze gorsze ja mam już siódmy za 5 lat