Wirtualna Polska pokazała jesienną ramówkę. Oto nowości i plany na przyszłość

Jesień w WP to kilkanaście programów wideo, produkcje dedykowane klientom, nowe layouty serwisów i dynamiczna personalizacja reklam TV w usłudze WP Pilot. Autorski program będzie prowadzić m.in. Hanna Lis. WP w 2020 będzie korzystać z najnowocześniejszego studia wideo wśród polskich wydawców internetowych. Już od tego wtorku wystartował natomiast serwis WP Finanse w nowej odsłonie.

Wirtualna Polska zaprezentowała jesienne nowości w ofercie programowej i telewizyjnej oraz plany na najbliższą przyszłość.
Źródło zdjęć: © AKPA

Wirtualna Polska zaprezentowała jesienne nowości w ofercie programowej i telewizyjnej oraz plany na najbliższą przyszłość. Firma spójnie łączy działalność w obszarze mediów, e-commerce i reklamy. Goście WP #dziejesięjesienią w części brand experience mogli zobaczyć świat marki WP "od kuchni". Prezentacje dotyczyły m.in. działania technologii DAI oraz systemu antyspamowego serwisów pocztowych WP i o2.

Już tej jesieni kolejny sezon wspólnego programu Wirtualnej Polski i Polsat News. #Newsroom na scenie WP #dziejesięjesienią zaprezentowali Dorota Gawryluk i prowadzący Tomasz Machała. Program zagląda za kulisy polskiej sceny politycznej i składa się z dwóch części. Pierwsza to rozmowa z bohaterem najważniejszego wydarzenia minionego tygodnia, zaś drugą są komentarze na temat pozostałych najciekawszych tematów politycznych. Emisja w każdą niedzielę o 18:00.

Podczas WP #dziejesięjesienią ruszyła zupełnie nowa odsłona WP Finanse, najlepszego źródła informacji dla polskich konsumentów. Serwis zyskał nową szatę graficzną, a treści będą prezentowane w formie blogowej. Wśród nowości pojawią się m.in. wnikliwe testy konsumenckie, jeszcze więcej multimediów i dedykowane formaty wideo.

Zobacz nowy program WP Finanse - "Czy to się opłaca"?

Jednym z nich jest program Czy to się opłaca? Kuba Jankowski i Kinga Jurga wspólnie z gośćmi testują wszystko, z czym mamy do czynienia na co dzień: od produktów spożywczych po sprzęty gospodarstwa domowego i elektronikę, po to, by podpowiedzieć, czy na testowany przedmiot warto wydać pieniądze.

Wśród nowości nie mogło zabraknąć nowego sezonu Nino o biznesie, który na scenie przedstawiła prowadząca Nino Dżikija wspólnie z Anną Lewandowską. W programie przedstawiciele i przedstawicielki biznesu i świata technologii dzielą się wskazówkami dotyczącymi prowadzenia firmy czy rozwoju osobistego, a także udzielają konkretnych odpowiedzi na temat aktualnych problemów w branży. Emisja trzy razy w tygodniu w money.pl i WP Wideo.

Michał Dziedzic, dziennikarz Pudelek.pl, Dawid Kwiatkowski i pudełko – tak wyglądała prezentacja nowego programu Pudelko. Co się w nim kryje? Na to pytanie jedynie za pomocą dotyku będą odpowiadać znani artyści, youtuberzy i celebryci mierzący się ze swoim strachem. Premiera już tej jesieni na pudelek.pl i w serwisie YouTube.

Nowością w ramówce WP jest również autorski program Hanny Lis: Hanna i przyjaciele. Prowadząca wspólnie ze swoimi najbliższymi przygotuje w nim najciekawsze potrawy i podzieli się kulinarnymi inspiracjami z całego świata.

Format W łóżku z Oskarem zaprezentowali Sarsa i prowadzący Oskar Netkowski. W programie tytułowe łóżko jest miejscem szczerych i przyjacielskich rozmów w kameralnej atmosferze, dzięki której gwiazdy otwierają się i zdobywają na głębokie wyznania. Mówią, jak ważna jest walka o bycie sobą, kim są i kim chcieliby być dla swoich najbliższych. W nowym sezonie wystąpi m.in. Barbara Kurdej-Szatan.

Wśród nowości programowych nie zabrakło Telewizji WP, stawiającej na formaty, które zdążyły już skraść serca widzom, nie zapominając przy okazji o wyjątkowych i zaskakujących nowościach. Już tej jesieni do ramówki Telewizji WP dołączy Mam Talent – Mistrzowie, w którym najlepsi z najlepszych konkurują o względy Howiego Mandela, Simona Cowella, Mel B i Heidi Klum. Kolejną nowością jest seria Wykute w ogniu. Każdy odcinek to rywalizacja czterech zawodników, którzy potrafią stworzyć wszystko: od toporów wojennych wikingów po samurajskie miecze. W ramówce nie zabraknie lubianych przez widzów programów o domach, luksusowych rezydencjach i urządzaniu wnętrz. Już tej jesieni m.in. nowe odcinki Pokochaj lub sprzedaj – Vancouver, kolejne sezony najsłynniejszego programu motoryzacyjnego na świecie Top Gear, a najlepsze grupy kabaretowe w Polsce ponownie spotkają się w kultowym cyklu Telewizji WP: Mistrzowie Kabaretu.

W strefie brand experience WP #dziejesięjesienią eksperci WP pokazali, w jaki sposób działa technologia DAI (Dynamic Ad Insertion) w usłudze WP Pilot. Rozwiązanie pozwala na dobudowywanie zasięgów i lepszą personalizację reklam, zarówno display, jak i wideo. DAI testowo wdrożono w Telewizji WP. Według ostatnich analiz wskaźnik viewability reklam wyświetlanych w ten sposób sięga aż 93%. Z kolei zespół usług pocztowych zaprezentował sposób walki ze spamem i włamaniami na konta. Goście mogli osobiście zmierzyć się z autorskim systemem WP w grze wideo przypominającej czasy dzieciństwa.

Joanna Skwarna, wiceprezes WP Media ds. płatnych produktów, przedstawiła kampanię wizerunkową i brand hero marki WP Pilot – różowego pączka. Natomiast Przemysław Mańkowski, wiceprezes WP Media ds. sprzedaży, zaprezentował projekty wideo dla klientów, czyli branded content video, a wśród nich Mamy mają moc, przygotowany dla Link4. Wrzesień to też czas na drugi sezon programu Z tymi co się znają, realizowanego we współpracy z Namysłowem oraz grupą ATM. Trzecia nowość programowa to projekt dla Citroen: In love with You, którego premierę przewidziano w październiku.

Dział BCV w WP realizuje audycje szyte na miarę i skupia się na możliwości wyprodukowania dla klientów dowolnej formy wideo jako uzupełnienia niestandardowych kampanii: od reportaży, przez filmy korporacyjne po seriale.

Obszar sportowy na WP #dziejesięjesienią należał do Pawła Kapusty, laureata nagrody im. Teresy Torańskiej, finalisty nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego za najlepszy reportaż, a także dwukrotnie nominowanego do Grand Press. Analitykiem przygotowań do Euro 2020 był nieoceniony trener Jacek Gmoch. Już tej jesieni kolejne odcinki m.in. programów: Druga Połowa, w którym to kobiety są specami od piłki nożnej i Bez Hamulców – najlepszego magazynu najlepszej ligi żużlowej na świecie.

Goście WP #dziejesięjesienią przedpremierowo otrzymali nową książkę Pawła Kapusty „Gad. Spowiedź klawisza”. To wstrząsający reportaż o więziennym życiu z perspektywy strażników wykonujących przez lata wyjątkowo trudną służbę pilnowania sprawców najokrutniejszych zbrodni. Tytuł ukaże się nakładem wydawnictwa Wielka Litera i trafi do sprzedaży już 2 października.

Jednocześnie Wirtualna Polska przedstawiła nową odsłonę najpopularniejszego serwisu VOD w Polsce: WP Wideo i zapowiedziała start najbardziej nowoczesnego wśród polskich wydawców internetowych studia wideo. Już od przyszłego roku będą w nim nagrywane wszystkie nowości programowe, jak i poprzednie produkcje, które znajdą się w WP Wideo. Wśród nich m.in.:

- Money. To się liczy, czyli rozmowy dziennikarzy money.pl: Sebastiana Ogórka, Marcina Łukasika i Mateusza Ratajczaka z ekonomistami, ministrami i menadżerami na najbardziej aktualne tematy ekonomiczne i gospodarcze, emisja od poniedziałku do piątku o 9:15;
- Tłit, program Marka Kacprzaka i najważniejsze opinie polityczne od poniedziałku do piątku o 8:30;
- Racja Stanu, w którym Michał Kobosko podejmuje tematy światowych konfliktów militarnych i politycznych;
- Klatka po klatce, czyli najpopularniejszy program o MMA w polskiej sieci prowadzony przez Artura Mazura;
- Wyborczy Grill, w którym Michał Wróblewski „grilluje” polityków przed wyborami w każdą środę o 15:00;
- Beach Please, czyli kulisy show-biznesu Sandry Hajduk.

Gośćmi WP #dziejesięjesienią byli klienci i partnerzy, przedstawiciele domów mediowych, dyrektorzy marketingowi, dziennikarze, influencerzy i gwiazdy polskiego show-biznesu.

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP. Prowadzi specjalistyczne serwisy tematyczne i rozrywkowe, w tym m.in. money.pl, WP SportoweFakty i dobreprogramy.pl. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI, w sierpniu 2019 roku z produktów internetowych WP korzystało 20,6 mln realnych użytkowników. Wirtualna Polska nadaje również Telewizję WP dostępną naziemnie, na platformie CANAL+, w najlepszych sieciach kablowych oraz usłudze WP Pilot.

Wybrane dla Ciebie
Bunt w NBP: zarząd kontra Glapiński. Prezes przerwał posiedzenie
Bunt w NBP: zarząd kontra Glapiński. Prezes przerwał posiedzenie
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Rozpętał wojnę na cła, teraz gasi pożar. Trump ogłasza wielki pakiet pomocowy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Ważny dokument. Ogranicza możliwość wycofania sił USA z Europy
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Rosyjskie drewno zalewa Polskę i UE mimo sankcji. Ujawnili skalę procederu
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Andrzej Duda pochwalił się przelewem. Politycy już komentują
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje euro? Kurs euro do złotego PLN/EUR 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje frank szwajcarski? Kurs franka do złotego PLN/CHF 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje funt? Kurs funta do złotego PLN/GBP 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
Ile kosztuje dolar? Kurs dolara do złotego PLN/USD 8.12.2025
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
"Musimy wprowadzić korektę opłat". Podwyższają stawki za śmieci o ok. 25 proc.
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Dobre wieści z Brukseli dla Polski ws. Mercosur
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują
Wymagania CPK budzą kontrowersje. Firmy już reagują