Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Piotr Pilewski
Piotr Pilewski
|
aktualizacja

Nowe władze, nazwa i strategia. Velo Bank szuka klientów i zysków

Podziel się:

Nowy bank na polskim rynku szuka klientów i zysków. Velo Bank - marka stworzona przez 8 największych polskich banków komercyjnych oraz Bankowy Fundusz Gwarancyjny powstał w wyniku przymusowej restrukturyzacji Getin Banku i ma kilka lat na zbudowanie swojej pozycji na rynku, oraz zaufania klientów.

W ciągu najbliższych trzech lat Velo Bank planuje pozyskać 400 tys. nowych, aktywnych klientów i zarobić 1,5 mld zł. Jak zamierza to zrobić? O to pytaliśmy Adama Marciniaka, Wiceprezesa Zarządu p.o. Prezesa Zarządu Velo Bank.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl