Notowania

wiadomości
19.10.2011 18:51

Gdańsk: Trwa kampania reklamowa miasta. 'Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności' - zobacz film

W polskich mediach trwa kampania reklamowa "Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności". Każdy gdańszczanin może mieć swój udział w tej akcji.

Podziel się
Dodaj komentarz

Trwający 30 sekund filmik przedstawia gdańszczan, którzy idą w życiu pod prąd i nie poddają się schematom. Wśród nich znalazła się Iza Sokołowska, utalentowana gdańska tancerka, której kariera zawisła na włosku ze względu na nowotwór kręgosłupa. Mimo to wygrała walkę o swoje życie i pasję. W spocie występuje też malarka Justyna Dziechciarska, która pokonując lęk przed wysokością, na jednym z bloków stworzyła wielki mural. Władze Gdańska tłumaczą, że zależało im, by to gdańszczanie stali się ambasadorami miasta. Twierdzą też, że choć w tym roku na kampanię przeznaczono 2,5 mln zł, warto było wydać te pieniądze. - Markę buduje się latami. My od 2008 roku tworzymy wizerunek Gdańska jako miasta wolności. Efekty sprawdzimy pod koniec 2012 roku, gdy kampania się zakończy - mówi Grażyna Adamska z Urzędu Miasta Gdańska. Nagi rolnik reklamuje Gdańsk, ale tylko w internecie. Zobacz film - jak promuje się miasto Na przełomie listopada i grudnia spot ukaże się również w CNN oraz France24. Na potrzeby kampanii stworzono
też platformę internetową www.BeyondTheFrame.pl, gdzie każdy może nagrać 5-sekundową wypowiedź na temat tego, czym dla niego jest wolność, miłość czy pasja. Z nagrań tych kompozytor ułoży pełnowymiarowy utwór. Codziennie rano najświeższe informacje z Gdańska prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Tagi: wiadomości
Źródło:
Polska The Times
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz