Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Poznań wydał ponad 232 tys. zł na agencję PR

0
Podziel się:

Ponad 232 tys. zł zapłacił Poznań agencji PR za promocję poznańskich wydarzeń obejmujących kulturę, sport, design, ekonomię oraz ekologię.

Poznań wydał ponad 232 tys. zł na agencję PR

Miasto ma nową obsługę public relations. Do połowy grudnia agencja Eskadra Publica z Warszawy będzie m.in. odpowiadać za relacje z mediami oraz opracowywanie działań promocyjnych w kontekście różnych poznańskich wydarzeń. Miasto zapłaciło za tę obsługę ponad 232 tys. zł. Mimo że w urzędzie od dawna działa m.in. biuro promocji, biuro kształtowania relacji społecznych i biuro prasowe. W ogłoszeniu rozstrzygniętego już przetargu czytamy m.in., że główny nacisk miasto chce położyć na relacje z "dziennikarzami mediów ogólnopolskich i środowisk należących do głównego nurtu dyskusji we wskazanych obszarach tematycznych". Listę wydarzeń, które ma promować agencja PR, podzielono na pięć obszarów: kulturę, sport, design, ekonomię i ekologię. A praca agencji ma polegać przede wszystkim na opracowaniu strategii promocji tych wydarzeń i kompleksowej obsłudze dziennikarzy. Czy nie tym właśnie zajmuje się biuro promocji i biuro prasowe urzędu? Zobacz także: Paskudne kartki pocztowe zalewają rynek [ZDJĘCIA] - Biuro prasowe,
choć ma kontakty z dziennikarzami mediów ogólnopolskich, głównie zajmuje się relacjami z mediami lokalnymi - tłumaczy Borys Fromberg, wiceszef biura promocji. - Naszym celem jest natomiast powiększenie bazy kontaktów ogólnopolskich, przez co chcemy zwiększyć liczbę cytowań i publikacji na temat Poznania. Biuro prasowe i rzecznik z uwagi na zakres zadań, nie jest w stanie w pełni tego realizować. Fromberg tłumaczy też, że biuro promocji miasta ma inne zadania niż te powierzone agencji. Bo choć w biurze pracuje PR-owiec, to on zajmuje się bieżącą realizacją zadań - od obsługi dziennikarzy przybywających do Poznania, przez przygotowywanie dla nich materiałów, po internet społecznościowy. Zobacz także: Los Angeles - Laury dla Poznania za promocję [WIDEO] - Specjalista ds. PR rozsyła też materiały do mediów ogólnopolskich, ale są to tylko działania przy bieżących wydarzeniach - mówi Borys Fromberg. - A miastu jest potrzebny cały system komunikacyjny, np. systematyczne newslettery i kompleksowa informacja o
całości realizowanych przez miasto projektów. Jedna osoba nie jest w stanie tego zrobić. A wartością agencji PR jest posiadana już ogromna baza kontaktów medialnych.

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)