Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ursus liczy na wzrost sprzedaży. Poszerza ofertę

0
Podziel się:

Ursus prezentuje podczas targów Agrotech w Kielcach nową odsłonę "flagowego" ciągnika serii C

Powrót legendy - nowy Ursus seri C
Powrót legendy - nowy Ursus seri C (Ursus)

, podała spółka. Dzięki poszerzeniu oferty ciągników i dostosowaniu jej do oczekiwań polskich odbiorców spółka spodziewa się wzrostu sprzedaży w kraju.

- Ursus to jedyny polski producent ciągników, który jednocześnie jest partnerem polskiego rolnictwa i znaczącym pracodawcą. Z 1,5 mln ciągników wykorzystywanych obecnie w Polsce, prawie połowa to ciągniki marki Ursus. Nasze produkty docierają do tysięcy klientów w kraju i na całym świecie. Wprowadzenie do oferty legendarnych ciągników serii C to kolejny krok w kierunku odbudowy najstarszej polskiej marki - powiedział prezes Karol Zarajczyk.

Zarajczyk przypomina, że Ursusy serii C, a zwłaszcza C-360, to produkty, które dominują na polskiej wsi. - Nowe modele ciągników są dostosowane technologicznie i cenowo do oczekiwań polskich rolników. Niskie koszty obsługi serwisowej modeli C to dodatkowy atut polskich produktów - dodał prezes.

Historia ciągników serii C sięga lat 60-ych. Pierwszy wyprodukowany model C-4011 a następnie udoskonalony model C-355 stały się prototypami dla całej linii C. Pojazdy Ursus wersji C o mocy od 50 do 102KM to najpopularniejsze ciągniki w Polsce z najwyższym wskaźnikiem sprzedaży, przeznaczone dla małych i średnich gospodarstw oraz na potrzeby branży leśnej, budowlanej i komunalnej. Obecnie Ursus dysponuje 7 modelami tej klasy: C-350, C-360, C-380, C-380M, C-382, C-392 i C- 3102.

Rodzina ciągników oznaczona symbolem C została zaprojektowana i wykonana w całości przez polskich konstruktorów i inżynierów w centrum badawczym Ursus R&D w Lublinie. Maszyny są produkowane w lubelskiej fabryce, podano również.

Zobacz, jak zmieniał się kurs akcji Ursusa

- Ursus spodziewa się wzrostu sprzedaży w kraju w związku z poszerzeniem oferty ciągników i dostosowaniem jej do oczekiwań polskich odbiorców. W ramach ekspansji zagranicznej spółka chce w bieżącym roku rozwinąć sprzedaż w krajach unijnych, w Europie Wschodniej, w krajach bałkańskich oraz w afrykańskich. W 2014 roku Ursus przeznaczył około 17 mln zł na rozwój oferty i rozbudowę zaplecza produkcyjnego. W bieżącym roku spółka planuje przeznaczyć kolejne 24 mln zł na inwestycje - podsumowano w komunikacie.

Ursus oferuje szeroką gamę pojazdów, maszyn i urządzeń wytwarzanych dla potrzeb rolnictwa w kraju i na świecie. Spółka posiada obecnie trzy zakłady produkcyjne: w Dobrym Mieście, w Opalenicy i największy w Lublinie, gdzie zatrudnia łącznie ponad 700 osób. Ursus produkuje rocznie około 1,2 tysiąca ciągników i kilka tysięcy maszyn rolniczych.

Czytaj więcej w Money.pl
Testy autobusu elektrycznego z...Ursusa Po uzyskaniu homologacji pojazd ma być testowany przez lubelskie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne.
Ursus i Orlen Oil zacieśniają współpracę Karol Zarajczyk, prezes Ursus SA przyznaje, że porozumienia jest efektem realizacji strategii odbudowy nowoczesnej marki.
KNF zatwierdziła prospekt emisyjny Ursusa Ursus wyemitował w 2014 roku 15 milionów akcji serii O.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)