Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Wrocław wygrał pojedynek na Sylwestry

0
Podziel się:

Transmisje z powitania Nowego Roku oglądało 7,5 mln telewidzów.

Wrocław wygrał pojedynek na Sylwestry
(PAP/EPA)

ac">fot: PAP/Adam Hawaej[ ( http://static1.money.pl/i/glass.gif ) ] zobacz całą galerię(http://www.money.pl/galeria/wroclaw;sylwester;na;rynku,galeria,463,0.html) Średnio po 3,0 mln widzów w sylwestrowy wieczór przyciągnęły przed telewizory TVP2 oraz Polsat. Transmisję TVP2 z Wrocławia obejrzało o 27 tys. osób więcej, niż na Polsacie.

Jak informuje TNS OBOP, transmitowane w trzech stacjach wieczory sylwestrowe - w Warszawie TVN, w Krakowie Polsat i we Wrocławiu TVP2 - oglądało przed szklanym ekranem średnio 7,5 mln Polaków. Pod względem oglądalności najchętniej wybierano TVP2 - 2 966,7 tys. widzów (8,4%). Na drugim miejscu znalazł się Polsat ze średnią widownią 2 939,7 tys. osób (8,3%), a na ostatnim TVN - 1 582,5 tys. osób (4,5%).

Transmisja w Polsacie uzyskała jednak wyższe udziały w oglądalności (25,3%), wyprzedzając TVP2 (24,5%) oraz TVN (13,6%). Transmisja w tej pierwszej stacji była też najdłuższa, trwając łącznie ponad 5 godzin i 10 minut. W TVP2 widzowie mieli możliwość oglądania koncertów we Wrocławiu przez niemal 4 godziny, a w TVN - przez 2 godziny 52 minuty.

fot: PAP/Jacek Bednarczyk[ ( http://static1.money.pl/i/glass.gif ) ] zobacz całą galerię(http://www.money.pl/galeria/krakow;sylwester;na;rynku;glownym,galeria,464,0.html) W punkcie kulminacyjnym wieczoru, czyli w ostatniej minucie roku, największa liczba osób miała włączony Polsat (3 824,6 tys. osób). Na drugim miejscu uplasowała się TVP2 (3 470,7 tys. widzów), a na trzecim TVN (1 826,4 tys. widzów). Oznacza to, że Nowy Rok w Polsacie przywitała co trzecia osoba (32,5%), która w tym czasie miała włączony telewizor, w TVP2 było to 30% osób oglądających telewizję, a w TVN - 15,5%.

Łącznie o północy telewizory miało włączone 11,8 mln Polaków, z czego 9,1 mln na trzech wymienionych stacjach.

wiadmomości
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)