Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Gazeta Prawna" - Salony z autami różnych marek

0
Podziel się:

Zaczyna się rewolucja na krajowym rynku sprzedaży nowych samochodów. Coraz więcej dilerów samochodowych oferuje auta różnych producentów - pisze "Gazeta Prawna".

Uniezależnieniu salonów od jednego koncernu motoryzacyjnego sprzyja polityka banków komercyjnych, które wypierają banki należące do koncernów samochodowych. Do idei multisalonów przekonuje się także coraz większa grupa koncernów działających w naszym kraju. Dodanie do oferty aut kolejnego producenta zwiększa konkurencyjność dilera i przysparza mu dodatkowych zysków. Przy okazji nie wymaga też wysokich nakładów finansowych.
Zgodnie z szacunkami Polskiej Izby Motoryzacyjnej, w Polsce działa obecnie ponad 30 multisalonów. Jeżeli sprawdzą się prognozy ekspertów, to do końca roku ich liczba wzrośnie do ponad 50. Nadal będzie to jednak mniej niż 5 procent spośród 1280. zarejestrowanych w Polsce dilerów. To wciąż niewiele na tle Europy, w której multisalony prowadzi 18 procent spośród ponad 90. tysięcy dilerów. Więcej na ten temat w "Gazecie Prawnej".

GP/km/mb

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)