Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PKO BP po awarii

0
Podziel się:

PKO BP- jak odzyskać pieniądze

Awaria usunięta. Jednak niektórzy klienci banku PKO BP i bankomatów Euronetu nadal mają problemy z odzyskaniem błędnie zaksięgowanych pieniędzy.
Aneta Styrnik-Chaber z biura prasowego PKO BP powiedziała IAR, że wszystkie blokady środków, które zostały założone pomimo niezrealizowanych przez klientów operacji kartami, zostały przez bank anulowane automatyczne. Jednak w przypadku, kiedy transakcje zostały już zaksięgowane, klienci muszą złożyć reklamację do banku na przykład poprzez infolinię. Zgodnie z prawem każdy bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Klienci Banku PKO BP oraz bankomatów Euronet w czasie weekendu mieli problemy z wypłatą z kont gotówki, w niektórych przypadkach nie mogli płacić kartami.

IAR

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)