Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Polityka" - Pieniądze leżą na prowincji

0
Podziel się:

"Polityka" pisze, że wielkie koncerny odkryły urok polskiej prowincji. Chcą w małych miastach robić dobre interesy. Tygodnik zwraca uwagę, że tak naprawdę nie mają wyboru gdyż w dużych aglomeracjach od dawna jest już za ciasno, a konkurencja zniechęca.

To, że na prowincji też można robić interesy jako pierwsza odkryła sieć restauracji McDonald's, która otworzyła lokal w Łomży. "Polityka" pisze, że restauracje sieci w niewielkich miejscowościach to często jedna z głównych atrakcji. Są miejscem, do którego zjeżdżają rodziny z dziećmi po niedzielnej mszy i ubrane na sportowo chłopaki przed sobotnią imprezą w remizie.
Również wchodzący na polski rynek grecki Polbank, w który w ciągu roku otworzył u nas 50 placówek, część z nich ulokował w niewielkich miejscowościach - Pionkach, Nasielsku czy Sokołowie Podlaskim.
Na rosnący popyt na prowincji najszybciej zareagowały przedsiębiorstwa z rodzimym kapitałem, takie jak sieć księgarni Matras czy sieć multikin Helios.
Tygodnik dodaje, że branża handlowa ma nadzieję, iż sprzedaż na prowincji dopiero się rozkręca. Eksperci zwracają uwagę, że firmy będą walczyć o miliony euro, które do Polski B i C trafią z funduszy Unii Europejskiej.
Więcej na ten temat - w tygodniku "Polityka".

"Polityka"/kry/magos

polityka
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)