Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Polskie regulacje prawne nie nadążają za rozwojem nowych mediów"

0
Podziel się:

Polskie regulacje prawne nie nadążają za rozwojem nowych mediów - taką opinię wyrazili eksperci podczas debaty publicznej "Nowe media a prawo".

Zdaniem członka zarządu TVP Marcina Bochenka, prawo nie przystaje do specyfiki rynku, co często staje się hamulcem uniemożliwiającym rozwój oferty. W rezultacie traci widz i słuchacz. Jak podkreśla Marcin Bochenek, tylko szybkie reagowanie na zmiany i wprowadzanie nowych rozwiązań prawnych pozwoli na skuteczny i pełny rozwój rynku nowych mediów. "Chodzi o to, żeby przyspieszyć proces cyfryzowania i udostępniania zasobów" - dodaje Bochenek.

Ekspert do spraw mediów Karol Jakubowicz zauważa, że nowe media stanowią przyszłość dostępu do informacji.

Dlatego- jego zdaniem- niezbędna jest spójna i precyzyjna polityka państwa odnośnie nowych technologii. Polska idzie w stronę zintegrowanego regulatora. Karol Jakubowicz podkreśla, że ten regulator musi mieć dwie dusze - społeczno - kulturalną i technologiczno-rynkowo-konkurencyjną.

Dyskusja została zorganizowana z okazji obchodzonego dziś na całym świecie Dnia Społeczeństwa Informacyjnego.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)