Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Przyjaciele sukcesu" - aby Polska była konkurencyjna na rynkach europejskich

0
Podziel się:

Polskie firmy nie są konkurencyjne na rynku europejskim. Z badań przeprowadzonych przez Polską Konfederację Pracodawców Prywatnych Lewiatan wspólnie ze Szkołą Główną Handlową wynika, że nasi przedsiębiorcy wciąż jeszcze starają sie konkurować ceną, podkreśla Lech Pilawski - dyrektor Lewiatana. Dodaje, że wiele polskich firm wyczerpało możliwości rozwojowe, wiele z nich wymaga restrukturyzacji, zmian sposobu zarządzania, troski o innowacje.

Aby pomóc przedsiębiorcom w zmianie strategii firmy uruchomiony został projekt Przyjaciele Sukcesu, który uczy jak z firmy średniej, która umie się znależć na rynku lokalnym, przemienić się w firmę o zdecydowanie większych możliwościach rozwojowych. Taką, która potrafi sprostać nowym wyzwaniom rynku pracy - zaznaczył Lech Pilawski. Z przeprowadzonych badań wynika, że nie tylko niskie płace są przyczyną rezygnacji z pracy w polskich firmach, ale także brak wyrażnych ścieżek kariery, ścieżek rozwoju.
Lech Pilawski zauważył, jak ważna jest zmiana mentalności przedsiębiorców. Wiele polskich firm osiągnęło już taki rozmiar, że jej założyciel nie jest w stanie zajmować sie i znać na wszystkim. Wielu przedsiębiorców ma z tym kłopot i pokazanie im, że dzisiaj bez tej zmiany nie moga się rozwijać jest bardzo ważne.
Rekrutacja do udziału w programie Przyjaciele Sukcesu rozpoczęła się w styczniu. Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie www.przyjacielesukcesu.pl Rekrutacja potrwa do połowy tego miesiąca.

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)