Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu" - Firmy będą sponsorować stadiony

0
Podziel się:

"Puls Biznesu" pisze, że za kilka lat właściciele obiektów sportowych mogą inkasować rocznie nawet 78 mln złotych z tytułu sprzedaży praw do nazwy tych obiektów.

Gazeta powołuje się na specjalistów KPMG - jednej z największych firm na świecie świadczących usługi m.in. z zakresu doradztwa gospodarczego. Według nich w 2012 roku będą w Polsce 72 obiekty sportowe, których nazwy mogą kupić sponsorzy, a zainteresowane powinny być przede wszystkim firmy z branży finansowej, telekomunikacyjnej i energetycznej.
Gazeta wylicza, że czołowe, jeszcze wolne obiekty sportowe to Stadion Narodowy w Warszawie, Stadion Śląski w Chorzowie, Stadion Miejski we Wrocławiu, stadion Lecha Poznań, a wśród hal widowiskowo-sportowych: katowicki Spodek, bydgoska hala Łuczniczka, częstochowska hala sportowa i poznańska hala Arena.

"Puls Biznesu"/IAR/zm/ab

firma
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)