Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Puls Biznesu" "Przekrój" przyspiesza

0
Podziel się:

"Puls Biznesu" "Przekrój" przyspiesza

"Przekrój" startuje dzisiaj z nową makietą. Trochę odświeżoną, trochę wracającą do tradycji, trochę idącą w stronę multimediów - pisze "Puls Biznesu".
Właściciel tygodnika i jednocześnie firmy producenckiej Gremi Film Production, Grzegorz Hajdarowicz, powiedział, że realizuje trzyletnią strategię dochodzenia do 120-180 tysięcy sprzedawanych egzemplarzy "Przekroju". Jest to ambitny cel, zważywszy, że rozpowszechnianie płatne tygodnika od stycznia do lipca tego roku wyniosło niespełna 47 tysięcy egzemplarzy.
Kolejnym krokiem rozwojowym ma być otwarcie portalu opartego na "Przekroju" i multimediach filmowych, pokazującego na przykład animowaną grafikę czy filmy. Do końca roku "Przekrój" i Gremi Film Production mają być połączone w jedną spółkę Gremi Media. Dla inwestorów najciekawsza może być informacja o planowanym wejściu Gremi Media na giełdę warszawską.
Więcej w dzisiejszym "Pulsie Biznesu".

Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/"Puls Biznesu"/hs/Siekaj

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)