Kraj nowoczesny, dynamiczny i atrakcyjny - taki obraz naszego kraju przedstawiają dwa spoty reklamowe.
Zdaniem prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej Władysława Majki to najlepszy czas dla Polski, by zabłysnąć i przyciągnąć zarówno turystów, jak i inwestorów.
Paweł Wojciechowski z Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych zaznacza, że kampania reklamowa pokazuje Polskę jako kraj ludzi młodych, ambitnych i dobrze wykształconych.
Polskę będą prezentowały dwie reklamówki: turystyczna i biznesowa.
Trzymiesięczna kampania promocyjna jest efektem współpracy Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Polskich Linii Lotniczych LOT.
- *ZOBACZ TAKŻE: *
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.