Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita"-sklepy internetowe

0
Podziel się:

"Rzeczpospolita" obszernie opisuje niekorzystne dla klientów praktyki sklepów internetowych. Według dziennika, zdecydowana większość takich firm nie informuje o zasadach dochodzenia reklamacji, kosztach wysyłki towaru, czasie oczekiwania na dostawę i możliwość zwrotu towaru.

Gazeta podkreśla, że konsumentom trudno jest w takiej sytuacji dochodzić swoich uprawnień. Dziennik powołując się na dane Europejskiego Centrum Konsumenckiego zaznacza, że jeszcze większe problemy z zakupami i reklamacjami mają polscy klienci zagranicznych sklepów internetowych. Według gazety, tutaj największym problemem jest bariera językowa. Zagraniczne serwisy nie chcą też do Polski dostarczać niektórych towarów, które mają w swojej ofercie - czytamy w "Rzeczpospolitej".

rzplita/jurczynski/dyd

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)