Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - Pawlak - Internet

0
Podziel się:

"Rzeczpospolita" ustaliła, że PSL chce zapłacić specjalistom od marketingu szeptanego za to, by o kandydacie Stronnictwa na prezydenta pisano w internecie dużo i pozytywnie. Wykorzystane mają być do tego blogi, fora i portale społecznościowe.

Waldemar Pawlak nie będzie osobiście dbał o to, by jego nazwisko pojawiało się w sieci w korzystnym świetle. Według "Rzeczpospolitej", ludowcy chcą do tego wynająć wyspecjalizowaną firmę. Marketingowcy będą dbać o to, by dyskusje w internecie zmierzały w kierunku, na którym zależy zlecieniodawcy.
Taka usługa - w zależności od zakresu pracy - kosztuje od kilku do nawet dwudziestu tysięcy złotych miesięcznie - czytamy w dzienniku "Rzeczpospolita".

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Rzeczpospolita"/jm/kry

internet
wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)