Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - Zadyszka najcenniejszych marek

0
Podziel się:

PKN Orlen zajął pierwsze miejsce na liście 330 najcenniejszych polskich marek w rankingu "Rzeczpospolitej".

Kolejne miejsca zajęły mogące się poszczycić 90-letnią historią PKO BP i dwustuletni Polski Zakład Ubezpieczeń - pisze gazeta. Według "Rzeczpospolitej", łączna wartość tych trzech najbardziej cenionych polskich marek wzrosła przez rok o 7 procent i sięga 10,3 miliarda złotych.
Z rankingu wynika, że wartość marki Orlenu to 3 mld 794,2 mln zł, PKO BP - 3 mld 644 mln zł, a PZU - 2 mld 830,2 mln zł.
Gazeta zwraca jednak uwagę, że w tym roku tempo wzrostu wartości tych firm wyraźnie spadło - w poprzednich latach wynosiło ono boweim kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt procent. To efekt spadku wycen, które w tym roku dotknęły 142 marki.
"Rzeczpospolita" opublikowała Ranking Najcenniejszych Polskich Marek po raz siódmy.

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Rzeczpospolita"/dw/dabr

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)