Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

WOŚP jako marka

0
Podziel się:

WOŚP jako marka

Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy od początku istnienia wsparło 34 miliony Polaków. Tak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji Jurka Owsiaka. Ta liczba ma szansę zwiększyć się podczas niedzielnego, dwudziestego finału. Socjolog Jacek Wasilewski z Uniwersytetu Warszawskiego uważa, że niewiele już pozostało ze spontaniczności finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Teraz tę akcje można śmiało nazywać rytuałem, bo Polacy traktują ją jako powtarzające się święto.
Jacek Wasilewski uważa, że ta akcja się nie znudzi, ponieważ ciągle dołącza nowe pokolenie, które chce się identyfikować z Orkiestrą. Socjolog zaznacza też, że nowemu pokoleniu nie będzie też przeszkadzać to, że z roku na rok coraz mocniej współpracuje z firmami prywatnymi.
Jurek Owsiak podkreśla, że to właśnie dzięki sponsorom organizacja tych finałów jest w ogóle możliwa. Zdaniem dyrygenta Orkiestry Polacy zaakceptowali taką współpracę.
Doktor Wasilewski uważa, że na takim układzie Jurek Owsiak nie straci na swoim wizerunku. Wiele mogą natomiast zyskać firmy, które dzięki pozytywnej energii płynącej od Orkiestry, same ocieplają swoją osobowość społeczną.
Z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji wynika, że 97 procent Polaków zna Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy i Jurka Owsiaka.

IAR

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)