Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Życie Warszawy " - Święty Mikołaj myli się wiele razy

0
Podziel się:

Po świętach wiele osób zostaje z nietrafionymi prezentami. Można spróbować oddać je do sklepu, warto wtedy poprosić naszego "mikołaja" o paragon lub wydruk z terminalu płatniczego - radzi "Życie Warszawy". Gazeta podkreśla, że na tej podstawie będziemy mogli spróbować wymienić lub oddać towar do sklepu. Ale, jak czytamy, nawet posiadanie paragonu nie daje gwarancji, że towar będziemy mogli oddać lub wymienić.

"Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu pełnowartościowego towaru. To jest tylko dobra praktyka" - podkreśla w gazecie rzeczniczka UOKiK Małgorzata Cieloch,. Jednak, jak czytamy, coraz więcej sklepów ją stosuje. Warunek jest jeden: towar nie może być używany. - Powinien być czysty, mieć metkę, niezniszczone opakowanie - wyjaśnia Małgorzata Cieloch.
Ubrania możemy wymienić lub zwrócić w sklepach najpopularniejszych sieci odzieżowych. Problemu nie powinno być w sklepach z elektroniką i urządzeniami AGD. Jednak sprzęt nie może być używany. Powinien być w oryginalnym pudełku.
"Życie Warszawy" zaznacza, że zwrotowi i wymianie nie podlegają rozpakowane płyty i filmy. Jeśli zdejmiemy z nich folię, to nie możemy tych prezentów oddać do sklepu. Na wymianę lub zwrot zwykle mamy 30 dni od daty zakupu, ale w niektórych sklepach termin jest krótszy.

Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)/"Życie Warszawy"/kawo/dabr

wiadomości
IAR
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)