Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Dwa nowe projekty Konsorcjum Marki Poznań

0
Podziel się:

Drugą edycję współpracy z miejscowymi firmami oraz dwa nowe projekty
skierowane do twórców wydarzeń artystycznych oraz do młodych aktywnych poznaniaków poprowadzi w
2013 roku Konsorcjum Marki Poznań.

Drugą edycję współpracy z miejscowymi firmami oraz dwa nowe projekty skierowane do twórców wydarzeń artystycznych oraz do młodych aktywnych poznaniaków poprowadzi w 2013 roku Konsorcjum Marki Poznań.

Konsorcjum Marki Poznań to pionierski projekt marketingowy zainicjowany przez Miasto Poznań. Do uczestnictwa w Konsorcjum zostały zaproszone silne i prestiżowe marki związane z Poznaniem poprzez siedzibę producenta, miejsce produkcji czy historyczne pochodzenie. W ramach pierwszej edycji programu z miastem współpracowało 21 firm.

Działania miasta i członków Konsorcjum Marki opierają się na podejmowaniu wspólnych przedsięwzięć w obszarze promocji i marketingu. Współpraca w ramach Konsorcjum Marki ma charakter zorganizowany i trwały, a symbolizuje ją logotyp "Made in Poznań".

"Obok dotychczasowej współpracy ze znanymi firmami działającymi w Poznaniu i aglomeracji poznańskiej w ramach projektu +Made in Poznań+, chcemy też zaproponować dwa nowe projekty: dla organizatorów wydarzeń kulturalnych i artystycznych +inspired by Poznań+ oraz dla młodych zdolnych, innowacyjnych poznaniaków +Poznań Positive+" - powiedział podczas konferencji prasowej dyrektor biura promocji miasta Poznania Łukasz Goździor.

Do udziału w pierwszej edycji programu dla firm, który jest głównym projektem Konsorcjum Marki Poznań, miasto zaprosiło 21 firm, z którymi wspólnie przeprowadziło kilka akcji marketingowych. Jedną z nich była akcja "Poznań daje pracę", gdzie poprzez specjalny portal znane poznańskie marki mogły rekrutować dla siebie pracowników w całym kraju.

W drugiej edycji programu będą mogły wziąć udział firmy, które same zgłoszą swój udział. Muszą one działać w Poznaniu lub w aglomeracji poznańskiej oraz mieć udokumentowane osiągnięcia w swojej działalności.

"Firmy, które będą chciały wziąć udział w projekcie muszą się zarejestrować i zostaną ocenione przez radę Konsorcjum. Każda z firm będzie też musiała zadeklarować określoną kwotę pieniędzy, która będzie wykorzystana na wspólne akcje marketingowe" - powiedział PAP Goździor.

W pierwszej edycji na promocję akcji "Made in Poznań" w 2011 i 2012 roku wydano ponad 1 mln złotych.

W kolejnych edycjach ma to być 1,5 mln złotych z budżetu miasta i kolejne 1,5 mln od uczestników programu. (PAP)

kpr/ mki/ jra/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)