Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Gazeta Wyborcza": Jak wyzwolić zwierzę medialne z PO

0
Podziel się:

Platforma Obywatelska będzie uczyć posłów,
jak sprzedać się w mediach, informuje "Gazeta Wyborcza". Szkolić
ma Adam Łaszyn, który przygotował Donalda Tuska do telewizyjnej
debaty z Jarosławem Kaczyńskim w 2007 r. Szkolenia będą kosztować
partię kilkanaście tysięcy złotych.

Platforma Obywatelska będzie uczyć posłów, jak sprzedać się w mediach, informuje "Gazeta Wyborcza". Szkolić ma Adam Łaszyn, który przygotował Donalda Tuska do telewizyjnej debaty z Jarosławem Kaczyńskim w 2007 r. Szkolenia będą kosztować partię kilkanaście tysięcy złotych.

- Chcemy wypromować nowe twarze, powiedział "Wyborczej" szef klubu PO Zbigniew Chlebowski. Najpierw będą cztery spotkania Łaszyna ze wszystkimi posłami, a później zajęcia z wybranymi politykami, którzy okażą się najbardziej medialni.

Oprócz szkoleń z Łaszynem PO chce także ćwiczyć posłów w wysławianiu się i precyzyjnym formułowaniu komunikatów. Tego ma uczyć językoznawca prof. Jerzy Bralczyk.

- Zamiast takich szkoleń doradzałbym raczej terapię u psychologa, żeby politycy zrozumieli, że są dla nas, a nie dla samych siebie, krytykuje pomysł PO specjalista od politycznego marketingu dr Wiesław Gałązka z Uniwersytetu Wrocławskiego. (PAP)

mp/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)