Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Honorowa nagroda Superbrands dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

0
Podziel się:

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy otrzymała nagrodę honorową Superbrands
dla marki cieszącej się uznaniem w kraju i za granicą. Uroczysta gala odbyła się w piątek wieczorem
w warszawskim hotelu Sheraton.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy otrzymała nagrodę honorową Superbrands dla marki cieszącej się uznaniem w kraju i za granicą. Uroczysta gala odbyła się w piątek wieczorem w warszawskim hotelu Sheraton.

Nagrodę przyznaje organizacja The Superbrands Ltd., działająca w 85 krajach świata, w tym w Polsce. Na polskim rynku organizację reprezentuje agencja New Communications.

Celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek na danym rynku. Tegoroczni laureaci polskiej edycji zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek, w skład której weszło 39 polskich ekspertów m.in. w dziedzinie marketingu i reklamy, a także grupy 2 tys. 700 osób, które uczestniczyły w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in. rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje, i siła więzi z klientem.

"Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to największe w Polsce przedsięwzięcie rozrywkowo-społeczno-charytatywne. WOŚP to wielka marka, przekraczająca swą siłą biznes, to marka na rynku kultury - nie tylko masowej, ale także społeczeństwa, historii nowoczesnej, to również marka etyczna" - powiedziała PAP Lidia Adamska z zarządu Rady Marek.

Podkreśliła, że WOŚP dostarcza Polakom wielu cennych wartości. Jako przykład wymieniła to, że Orkiestra daje poczucie stabilności i solidarności, buduje społeczeństwo obywatelskie, wzmacniając więzi wzajemnego zaufania.

Nagrodę odebrał w piątek twórca Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy Jurek Owsiak.

Dotychczas w Polsce odbyło się pięć edycji Superbrands i trzy - Business Superbrands. W ubiegłych latach honorowy tytuł Superbrands trafił do: prof. Jerzego Buzka, Henryki Bochniarz, b. prezydenta Lecha Wałęsy, prof. Leszka Balcerowicza oraz marki Chopin - w 200. rocznicę urodzin kompozytora.

Laureatami Superbrands 2012 zostało 56 marek.

Po raz pierwszy w historii Superbrands wręczona została w piątek nagroda Culture.pl Superbrands, przyznawana przez Instytut Adama Mickiewicza we współpracy z Superbrands za aktywne upowszechnianie kultury polskiej za granicą. Otrzymali ją: dyrektor artystyczny Nowego Teatru w Warszawie Krzysztof Warlikowski oraz dyrektor naczelny i artystyczny warszawskiego Teatru Rozmaitości Grzegorz Jarzyna. (PAP)

aop/ je/ gma/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)