Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Konkurs o tytuł Markowego Lokalu Torunia 2012

0
Podziel się:

Jeszcze przez 6 dni, do 27 stycznia, można zgłaszać kandydatury w konkursie o
tytuł Markowego Lokalu Torunia 2012. Na razie swoich faworytów wskazują klienci, a później
zdobywcy największej liczby punktów zostaną ocenieni przez jury.

Jeszcze przez 6 dni, do 27 stycznia, można zgłaszać kandydatury w konkursie o tytuł Markowego Lokalu Torunia 2012. Na razie swoich faworytów wskazują klienci, a później zdobywcy największej liczby punktów zostaną ocenieni przez jury.

Jest to druga edycja konkursu, którego celem jest wyłonienie najwyżej ocenianego przez klientów i najlepiej prowadzonego lokalu gastronomicznego w mieście. Rywalizacja jest prowadzona w czterech kategoriach: klub i pub; restauracja; kawiarnia, herbaciarnia, pijalnia czekolady i cukiernia; inne.

Do piątku zarządzający lokalami mogą składać zgłoszenia do konkursu, a klienci - ankiety, w których wskażą najlepszy lokal i przyznają przyznają punkty za spełnienie różnych kryteriów. W konkursie nie mogą brać udziału lokale należące do sieci gastronomicznych.

Podliczenie punktacji nastąpi do 6 lutego. Do drugiego etapu zakwalifikują się po trzy lokale w każdej kategorii, które zdobędą najwięcej punktów przyznanych przez klientów.

W drugim etapie, który potrwa do 21 lutego, nominowane lokale oceni jury powołane przez prezydenta miasta. Jury oceni atrakcyjność wizualną lokalu, zgodność menu z rzeczywistością, czas oczekiwania na obsługę, profesjonalizm, uprzejmość i turystyczne przygotowanie personelu, znajomość języków obcych, czystość, bezpieczeństwo i brak zadłużenia lokalu. Niektórzy jurorzy wcielą się w rolę anonimowych klientów.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi na początku marca. Zwycięzcy otrzymają prawo używania przez rok honorowego tytułu Markowy Lokal Torunia 2012, poświadczone dyplomem z podpisem prezydenta Torunia. (PAP)

rau/ woj/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)