Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Łódź: Teatr Nowy i Uniwersytet Łódzki będą współpracować

0
Podziel się:

Niższe ceny biletów na spektakle dla studentów Uniwersytetu Łódzkiego czy
organizowanie specjalnych Premier Uniwersyteckich - to niektóre elementy umowy o współpracy
zawartej między uczelnią a Teatrem Nowym im. Kazimierza Dejmka w Łodzi.

Niższe ceny biletów na spektakle dla studentów Uniwersytetu Łódzkiego czy organizowanie specjalnych Premier Uniwersyteckich - to niektóre elementy umowy o współpracy zawartej między uczelnią a Teatrem Nowym im. Kazimierza Dejmka w Łodzi.

Cykl Premier Uniwersyteckich w "Nowym" zainauguruje w czwartek "Mord" Hanocha Levina w reż. Norberta Rakowskiego. Studenci i wykładowcy będą mogli taniej kupić bilety na przedstawienia na podstawie tzw. karty uniwersyteckiej.

Umowę o współpracy podpisali rektor Uniwersytetu Łódzkiego prof. Włodzimierz Nykiel i dyrektor Teatru Nowego Zdzisław Jaskuła.

"Współpraca z Teatrem Nowym to ważny element kształtowania wizerunku Uniwersytetu Łódzkiego jako placówki otwartej na pozanaukowe aktywności, otwartej na kulturę i na Łódź" - uważa dyrektor Centrum Promocji uczelni Michał Kędzierski.

Zdaniem przedstawicieli miejskiej sceny, Teatr Nowy ma w repertuarze wiele propozycji, które mogą zainteresować studentów i wykładowców Uniwersytetu, a dzięki takiej współpracy "Nowy" będzie mógł łatwiej dotrzeć ze swoją ofertą do środowiska akademickiego.

W Teatrze Nowym możliwe będzie np. zorganizowanie gali Nagrody Społeczności Łodzi Akademickiej dla Dziennikarzy - Honor Academicus, czy też zorganizowanie specjalnych spektakli z okazji np. Dnia Matki czy Dnia Dziecka.

Studenci będą mogli wykorzystać teatralne kostiumy przy okazji organizowania wydarzeń plenerowych jak rekonstrukcje historyczne, czy podczas Festiwalu Nauki, Techniki i Sztuki. Żacy realizujący klip promocyjny Uniwersytetu będą mogli skorzystać z rad dotyczących warsztatu aktorskiego. Teatr ma współuczestniczyć w majowej grze miejskiej "Nauka jest wszędzie".

Inną formą współpracy jest zapewnienie możliwości reklamy sceny na stronie uczelni, czy poprzez portale społecznościowe tj. facebook, w czasopiśmie uczelni "Kronika" oraz umieszczania w obiektach uczelni plakatów i ulotek teatralnych.

Umowa obowiązywać będzie do końca 2013 roku. (PAP)

szu/ ls/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)