Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Poczta Polska zapowiada odnowienie wizerunku swoich placówek

0
Podziel się:

We wtorek Poczta Polska otworzyła nową placówkę w Warszawie. Od już
działających różni się wydzieleniem w niej czterech stref - pocztowej, bankowo-ubezpieczeniowej,
handlowej i samoobsługowej - oraz kolorystyką. Do końca roku ma powstać 50 podobnych placówek.

We wtorek Poczta Polska otworzyła nową placówkę w Warszawie. Od już działających różni się wydzieleniem w niej czterech stref - pocztowej, bankowo-ubezpieczeniowej, handlowej i samoobsługowej - oraz kolorystyką. Do końca roku ma powstać 50 podobnych placówek.

W strefie pocztowej można wysłać list i paczkę oraz wpłacić i wypłacić pieniądze. W strefie bankowo-ubezpieczeniowej obsługuje się konta, lokaty i polisy, a w handlowej można kupić kartki pocztowe i prasę. W strefie samoobsługowej można własnoręcznie nadać przesyłkę, odebrać list polecony. Taki podział ma ułatwić klientom korzystanie z usług operatora.

"Chcemy, aby Poczta kojarzyła się przede wszystkim z miejscem profesjonalnej obsługi klientów. To zmiana nie tylko pod względem jakości, ale także funkcjonalności. Nowe placówki mają w przyjazny dla klientów sposób oferować im całą paletę produktów Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej" - poinformował cytowany w komunikacie członek Zarządu Poczty Polskiej Janusz Wojtas.

Nowe placówki pocztowe powstaną tam, gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi operatora. Pierwsza otwarta została we wtorek na warszawskim Mokotowie przy ul. Kazimierzowskiej. Poczta Polska w najbliższym czasie uruchomi pilotażowo jeszcze dwie podobne placówki. Do końca roku ma ich powstać ok. 50. Dodatkowo operator wspólnie z Bankiem Pocztowym buduje sieć 1 tys. punktów dedykowanych usługom finansowym (640 pocztowych stref finansowych i 360 mikrooddziałów Banku Pocztowego).

We wtorek Poczta Polska zaprezentowała także nowe logo. Pojawiają się w nim kolory czerwony i biały, które mają podkreślać narodowy charakter operatora. Pozostaje złota trąbka, która towarzyszy Poczcie od początków jej istnienia. "Nowy logotyp ma być widocznym symbolem zmian zachodzących na Poczcie. Dlatego w pierwszej kolejności zostanie wdrożony w placówkach nowego modelu oraz najbardziej reprezentacyjnych placówkach z obecnej sieci" - zaznaczył Wojtas.

W środę ma zostać uruchomiona też nowa strona internetowa Poczty Polskiej. (PAP)

luo/ je/ gma/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)