Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Poznań promuje się w CNN

0
Podziel się:

240 spotów promujących Poznań emituje od poniedziałku amerykańska telewizja
CNN. Koszt kampanii to 300 tys. dolarów.

240 spotów promujących Poznań emituje od poniedziałku amerykańska telewizja CNN. Koszt kampanii to 300 tys. dolarów.

Film trwa 30 sekund, emisja spotów zaplanowana jest do 6 grudnia. Jak poinformował w poniedziałek PAP dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania Łukasz Goździor, głównym celem kampanii jest zachęcenie zagranicznych inwestorów do zainteresowania się Poznaniem.

"Zapraszamy do odwiedzenia miasta i realizowania interesów w Poznaniu, jak również do spędzania tutaj czasu wolnego. W spocie zobaczyć można m.in. Stare Miasto, poznańską Maltę, Stary Browar i nowoczesne budynki" - powiedział PAP Goździor.

Jak dodał, polskie miasta - poza Warszawą - rzadko decydują się na taką formę promocji w zagranicznych mediach. (PAP)

rpo/ abr/ gma/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)