Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przegląd wiadomości ze spółek, 25 września, godz. 20 .15

0
Podziel się:

Przegląd wiadomości ze spółek, piątek 25 września, godz. 20.15

*Przegląd wiadomości ze spółek, piątek 25 września, godz. 20.15 *

BGK

Bank Gospodarstwa Krajowego i Ministerstwo Finansów wkrótce podejmą decyzję odnośnie wielkości październikowej emisji obligacji na rzecz Krajowego Funduszu Drogowego, zapadnie także decyzja czy będzie więcej niż jedna emisja - poinformował PAP minister infrastruktury Cezary Grabarczyk.

"Szczegóły kolejnej emisji obligacji na rzecz KFD będą w najbliższym czasie dopracowywane przez BGK i MF. Rada Ministrów udzieliła już gwarancji na cały pakiet obligacji" - powiedział PAP Grabarczyk. "O tym, czy w październiku odbędzie się więcej niż jedna emisja zdecyduje BGK w porozumieniu z resortem finansów" - dodał.

Pod koniec lipca podpisano umowę między BGK a Citi Handlowym na emisję pierwszej transzy obligacji na rzecz KFD o wartości 600 mln zł.

Limit podaży obligacji do końca tego roku wynosi 7,25 mld zł.

POLAQUA

Polaqua wykona prace inżynierskie polegające na wykonaniu wodociągu, odwodnienia korpusu drogowego i mikrotunelingu przy budowie drogi ekspresowej S-2 na odcinku Konotopa-Puławska, za 59,6 mln zł netto.

Prace mają zostać zakończone do 30 listopada 2010 roku.

PTK CENTERTEL

Do ponad 350 osób wzrośnie do końca tego roku zatrudnienie w otwartym w piątek w Chorzowie (Śląskie) rozbudowanym Biurze Obsługi Klienta Biznesowego Orange.

"Tworzenie tego Conatact Center rozpoczęło się w 2008 r. Początkowo zatrudnionych było tam 80 osób, ale już w pierwszej połowie 2009 r. pracę w tej lokalizacji znalazło ponad 150 osób" - poinformowała szefowa śląskiego biura prasowego grupy Telekomunikacji Polskiej, Maria Piskier.

Dodała, że ze względu na potencjał rynku pracy w regionie Śląska i Zagłębia oraz możliwość zatrudnienia osób o odpowiednich kwalifikacjach, zmotywowanych do pracy, zdecydowano o rozwoju biura i zatrudnieniu kolejnych 200 osób. W sierpniu przygotowano dla nich stanowiska pracy.

Według rzeczniczki, powstawanie i rozbudowa nowych "contact center" to dowód, że sieć Orange rozwija się, zwiększając liczbę abonentów. Tym samym zwiększają się potrzeby związane z obsługą zakupionych usług. (PAP)

pif/ bg/ morb/ jtt/ mab/ pad/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)