Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Przegląd wiadomości ze spółek, środa godz. 15

0
Podziel się:

Przegląd wiadomości ze spółek, środa 7 lipca godz. 15

Przegląd wiadomości ze spółek, środa 7 lipca godz. 15

COMARCH

Walne zgromadzenie SoftM, niemieckiej spółki zależnej Comarchu notowanej na giełdzie we Frankfurcie, zatwierdziło nową nazwę - Comarch Software und Beratung AG. Zmiana to ostatnia część procesu integracji niemieckiej spółki z grupą Comarch - poinformował Comarch w komunikacie prasowym.

Nowa strategia SoftM, która została zdefiniowana na WZA zakłada, że spółka skoncentruje się na kompleksowej obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw. Firma planuje także zainwestowanie znacznych środków finansowych w rozwój produktów oraz w rozbudowę sieci sprzedaży bezpośredniej i pośredniej, aby rozszerzenie udziału w rynku.

"Spółka oferuje produkty i usługi w trzech segmentach biznesowych: ERP, finanse oraz integracja systemów dla małych i średnich przedsiębiorstw.˙Kompleksowa paleta zawiera produkty i usługi od ERP, księgowości, analiz biznesowych, zarządzania dokumentami oraz rozwiązań EDI, poprzez infrastrukturę IT, hosting i produkty SaaS. Trzynaście lokalizacji daje nam silną pozycję na rynku˙ niemieckojęzycznym. Rozbudowana sieć sprzedaży i usług oraz poszerzenie˙sieci naszych partnerów handlowych umożliwi zwiększenie udziału w rynku" powiedział cytowany w komunikacie prezes spółki Piotr Piątosa.

SoftM jest notowany na niemieckiej giełdzie Deutsche Wertpapierb"rse we Frankfurcie w segmencie Prime Standard. Obecnie Comarch posiada 80,89 proc. akcji spółki.

KOLEJE MAZOWIECKIE

Koleje Mazowieckie zaoferują firmom wykorzystanie powierzchni na pociągach i w punktach sprzedaży na indywidualne kampanie reklamowe - informują kolejarze.

Władze spółki uznały, że firma posiada atrakcyjne powierzchnie reklamowe. Ich najnowszą propozycją jest emisja spotów w pociągach. Monitory LCD zainstalowane są w elektrycznych zespołach trakcyjnych; w jednym znajduje się 9 monitorów.

Na pociągach główną formą reklamy jest grafika zewnętrzna. Dostępna powierzchnia to po 60 m z każdej strony pociągu. Spółka posiada również prawie 200 punktów sprzedaży możliwych do wykorzystania w celach reklamowych. Jak poinformowano, ostatnio na taką formę reklamy zdecydowała się jedna z sieci komórkowych.

KM codziennie uruchamiają ok. 700 pociągów i przewożą ponad 4 mln pasażerów dojeżdżających do pracy i szkoły.

PKO BP

PKO BP planuje przeprowadzenie emisji obligacji podporządkowanych o wartości do 5 mld zł - poinformował bank w komunikacie.

"Środki pozyskane z emisji zostaną - po uzyskaniu odpowiedniej zgody Komisji Nadzoru Finansowego - przeznaczone na podwyższenie funduszy uzupełniających banku" - napisano w komunikacie. (PAP)

gsu/ pr/ asa/ aci/ pad/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)