Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ruda Śląska oferuje dziesięć działek przy głównej trasie regionu

0
Podziel się:

Dziesięć działek inwestycyjnych, położonych wzdłuż kluczowej w aglomeracji
śląskiej Drogowej Trasy Średnicowej, zachwala w kampanii reklamowej samorząd Rudy Śląskiej.

Dziesięć działek inwestycyjnych, położonych wzdłuż kluczowej w aglomeracji śląskiej Drogowej Trasy Średnicowej, zachwala w kampanii reklamowej samorząd Rudy Śląskiej.

O szczegółach wartej 567 tys. zł kampanii poinformowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej w Katowicach. Hasło kampanii to "15 minut do miliona". W ten sposób samorządowcy nawiązują do grupy miliona osób - potencjalnych klientów, pracowników i właścicieli firm - mieszkających w promieniu 15 minut jazdy samochodem od wystawionych na sprzedaż działek.

Miasto oferuje inwestorom tereny o łącznej powierzchni 17,6 hektara. Najmniejsza działka ma 0,6 ha, największa - 3,6 ha. Zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego, ich przeznaczenie jest różne - niektóre przewidziano jako miejsca dla handlu i usług, jest też miejsce na uruchomienie działalności produkcyjnej, składy lub magazyny.

Przedstawiciele Rudy Śląskiej przekonują, że ze względu na lokalizację i możliwe formy zagospodarowania, proponowane działki to jedne z najciekawszych ofert inwestycyjnych na Śląsku. Przykłady Katowic i Chorzowa pokazały, że działki przy Drogowej Trasie Średnicowej są atrakcyjne - powstały tam m.in. hipermarkety, salony samochodowe i duże sklepy m.in. branży meblarskiej.

W ramach kampanii oferta miasta pojawi się m.in. od poniedziałku na billboardach na terenie woj. śląskiego, w branżowej prasie i w internecie, przygotowane zostaną też foldery i wydawnictwa promocyjne na międzynarodowe targi nieruchomości.

Jak podkreśliła w poniedziałek naczelnik wydziału rozwoju rudzkiego magistratu Grażyna Marasek, 85 proc. kosztów kampanii pokrywa Unia Europejska ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewodztwa Śląskiego na lata 2007-2013, miasto wydaje więc stosunkowo niewiele pieniędzy na kampanię promocyjną tej skali.

"Wymierne korzyści będą takie, że oprócz sprzedaży lub dzierżawy gruntów, będziemy mieli wpływ do budżetu z tytułu tych nieruchomości, mamy też nadzieję, że powstaną na nich nowe miejsca pracy, które poskutkują kolejnymi wpływami" - powiedziała PAP Marasek.

Prezydent Rudy Śląskiej Andrzej Stania zaznaczył w poniedziałek, że kampania wpisuje się w działania Rudy Śląskiej na rzecz wszystkich miast regionu tworzących Metropolię Silesia. "Chcemy uświadomić inwestorom na całym świecie, że tu jest największe skupisko ludzkie w Polsce i jedno z większych w Europie - mamy znakomicie przygotowanych ludzi do pracy" - zaznaczył Stania.

Drogowa Trasa Średnicowa, przy której znajdują się działki, to jedna z najruchliwszych dróg w aglomeracji katowickiej. Łączy Katowice z Rudą Śląską, w budowie jest kolejny odcinek w Zabrzu, który powinien zostać otwarty na początku przyszłego roku. W następnym etapie droga zostanie poprowadzona przez Gliwice, łącząc ze sobą dwa największe miasta aglomeracji.

Rudzka oferta inwestycyjna była już prezentowana m.in. uczestnikom tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, a także na międzynarodowych targach branży nieruchomości w Cannes. (PAP)

mtb/ mab/ mki/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)