Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Rusza kampania promocyjna "Podkarpackie po naszej myśli"

0
Podziel się:

"Podkarpackie po naszej myśli" - to główne hasło kampanii promocyjnej
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. Kampania rozpocznie się w najbliższą
środę i potrwa do końca czerwca.

"Podkarpackie po naszej myśli" - to główne hasło kampanii promocyjnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. Kampania rozpocznie się w najbliższą środę i potrwa do końca czerwca.

Jak powiedział w poniedziałek na konferencji prasowej marszałek województwa podkarpackiego Zygmunt Cholewiński, Komisja Europejska nakłada obowiązek informowania o funduszach i inwestycjach, które dzięki nim są realizowane. "Dlatego musieliśmy ogłosić przetarg, do którego stanęło sześć firm; wygrała agencja reklamowa dsk z Warszawy. Koszt przeprowadzenia kampanii to 460 tys. zł" - dodał Cholewiński.

Na konferencji zaprezentowany został po raz pierwszy spot, który będzie emitowany w regionalnej telewizji oraz hasło promocyjne. Jak wyjaśnił Marcin Zieliński z agencji reklamowej dsk, celem kampanii będzie poinformowanie mieszkańców Podkarpacia o RPO i o inwestycjach zrealizowanych dzięki pieniądzom unijnym.

"Chcemy pokazać, że pieniądze te to główny motor przemian społeczno-gospodarczych w regionie, a zmiany dotyczą wszystkich. Stąd też nasze hasło, które kierowane jest do indywidualnego konsumenta" - wyjaśnił Zieliński.

RPO promowany będzie też w pięciu rozgłośniach regionalnych, 13 gazetach, a także na 106 billboardach w największych miastach Podkarpacia.

Jaka zaznaczył Zieliński, kampania będzie trwać tylko sześć tygodni - do końca czerwca, ale będzie bardzo intensywna i obejmie wszystkie media w regionie.

W ramach RPO Podkarpacie ma do wydania 1 mld 136 mln euro.(PAP)

huk/ je/ jra/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)
MONEY.PL na skróty

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.