Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ruszyła wiosenna edycja akcji "Toruń za pół ceny"

0
Podziel się:

Goście odwiedzający Toruń od piątku mogą skorzystać ze zniżkowej oferty 130
lokali gastronomicznych, sklepów, hoteli, placówek kulturalnych i sportowo-rekreacyjnych w ramach
akcji "Toruń za pół ceny". Wiosenna edycja akcji potrwa cały weekend, do 21 kwietnia.

Goście odwiedzający Toruń od piątku mogą skorzystać ze zniżkowej oferty 130 lokali gastronomicznych, sklepów, hoteli, placówek kulturalnych i sportowo-rekreacyjnych w ramach akcji "Toruń za pół ceny". Wiosenna edycja akcji potrwa cały weekend, do 21 kwietnia.

W trzech ostatnich latach akcję organizowano pod koniec września. W tym roku zdecydowano się na dwie odsłony: 19-21 kwietnia, na inaugurację sezonu turystycznego, i 20-22 września, gdy sezon praktycznie się kończy.

Ideą akcji jest zachęcenie torunian i mieszkańców innych miejscowości do odwiedzenia Starego Miasta, a sprzyjać temu mają obniżone o połowę ceny na wszystkie lub wybrane produkty i usługi w hotelach, restauracjach, sklepach, klubach, muzeach, placówkach kultury, sportu i rekreacji. Do wiosennej edycji akcji włączyło się ponad 130 takich instytucji, firm i placówek.

Akcję "Toruń za pół ceny" wcześniej promowano nie tylko w Toruniu, ale również w Trójmieście, Poznaniu, Łodzi, Bydgoszczy, Olsztynie i Płocku. Na ulicach miast pojawili się toruńscy aktorzy, uzbrojeni w halabardy, zaopatrzeni w pierniki i materiały promocyjne.

Jak wynika z informacji zebranych przez organizatorów oraz z badań, akcja z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno ze strony instytucji i przedsiębiorców, jak i mieszkańców oraz gości odwiedzających gród Kopernika.

W zeszłym roku w akcji, która odbyła się w dniach 21-23 września, wzięło udział 111 różnych podmiotów, a ze zniżkowej oferty skorzystało blisko 33 tys. osób, w tym ok. 8 tys. gości spoza Torunia.

Wśród osób biorących udział w zeszłorocznej akcji przeprowadzono badania ankietowe. Okazało się, że przeszło połowa z nich specjalnie odwiedziła toruńską starówkę i skorzystała z ofert. Wśród gości najwięcej było mieszkańców województwa pomorskiego, głównie z Trójmiasta (prawie 25 proc.) i województwa mazowieckiego, najczęściej z Warszawy (22 proc.). Pozostali uczestnicy nie zjawili się na Starym Mieście z powodu akcji, ale gdy się o niej dowiedzieli, to skorzystali z ofert. (PAP)

rau/ pad/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)