Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Sopot: Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2010 rozstrzygnięty

0
Podziel się:

Leszek Kurnicki z PKN Orlen w kategorii duża firma oraz Iwona Oleszczuk z
Aiton Caldwell w kategorii małe i średnie przedsiębiorstwo zwyciężyli w pierwszej edycji konkursu
Dyrektor Marketingu Roku.

Leszek Kurnicki z PKN Orlen w kategorii duża firma oraz Iwona Oleszczuk z Aiton Caldwell w kategorii małe i średnie przedsiębiorstwo zwyciężyli w pierwszej edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Laureatom wręczono nagrody - w postaci statuetek - we wtorek wieczorem podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu w Sopocie.

Specjalne wyróżnienia otrzymali również: Adam Wyszomirski z Samorządowej Agencji Promocji i Kultury w Szczecinku, Wojciech Pronobis z PZU, Dorota Szczerbicka z CHI Polska oraz Dominika Kraśko-Białek z Avivy.

Jak poinformowała PAP Magdalena Skibińska z firmy Efekt PR konkurs ma na celu wyłonienie "prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu, osób, których działania wpływają na sukces rynkowy firm".

Zgłoszenia do konkursu mogły być dokonywane samodzielnie przez kandydatów, jak też przez przedstawicieli firm. O laury ubiegało się ponad 140 osób.

Kandydatem do wyróżnienia w konkursie Dyrektor Marketingu Roku mógł być każdy, kto kieruje działem marketingu, ale nie krócej niż rok, przy tym aktywnie realizuje kampanie marketingowe, których budżet roczny przekracza 100 tys. zł. Ocena zgłoszeń uwzględniała m.in. osiągnięcia zawodowe, innowacyjność, efektywność, umiejętności menedżerskie, solidność zawodową i etykę.

Wyboru najlepszego dyrektora marketingu w Polsce w 2010 r. dokonała kapituła składająca się z ponad 20 osób, reprezentujących głównie agencje public relations i specjalistów ds. marketingu. Organizatorem konkursu była spółka Mediarun.

W rozpoczętym w poniedziałek I Kongresie Dyrektorów Marketingu w Sopocie uczestniczy ponad 400 osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. Program spotkania przewiduje wystąpienia ponad 80 prelegentów z kraju i zagranicy m.in. na temat sprzedaży, mediów społecznościowych, badań i trendów oraz trendów w marketingu, internecie, komunikacji i mediach.

Kongres zakończy się 3 czerwca.

Patronat nad imprezą ma m.in. Polska Agencja Prasowa. (PAP)

rop/ amac/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)