Nawet 120 przedsiębiorców może skorzystać z bezpłatnych badań marketingowych dla swoich nowo założonych firm, w ramach projektu realizowanego przez konsorcjum trzech instytucji - w tym Kielecki Park Technologiczny.
Jak poinformowała w czwartek PAP Anna Roży z KPT, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej projekt "Audyt Marketingowy Młodej Firmy" przygotowano z myślą o przedsiębiorstwach, które działają na rynku nie dłużej niż trzy lata.
W ramach projektu eksperci marketingu spotykają się z właścicielami i pracownikami firm, analizują sposób ich działania, a potem wskazują mocne i słabe strony produktów i usług oferowanych przez oceniane przedsiębiorstwa. Przeprowadzający audyt przygotowują raport, w którym podają wskazówki, jakie działania należy podjąć, żeby informacje o firmach docierały do jak największej liczby klientów - tak, aby stały się widoczne na rynku.
Z usługi skorzystało już kilkadziesiąt firm, nabór będzie prowadzony do wyczerpana miejsc. Do udziału w projekcie, który będzie realizowany do czerwca 2013 r., mogą zgłaszać się przedsiębiorcy z całej Polski. Szczegóły zamieszczono na stronie internetowej: www.ammf.pl
Przedsięwzięcie realizuje konsorcjum instytucji: Górnośląska Agencja Promocji Przedsiębiorczości S.A., Agencja Rozwoju Lokalnego oraz Gmina Kielce - reprezentowana przez Kielecki Park Technologiczny.
Projekt o wartości 3 mln zł w 85 proc. finansuje UE, w ramach programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. (PAP)
ban/ je/ jbr/