Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

UOKiK: Canal+ Cyfrowy wprowadzał klientów w błąd

0
Podziel się:

Kampania reklamująca ofertę spółki Canal+ Cyfrowy wprowadzała konsumentów w
błąd. Na spółkę nałożono ponad 200 tys. zł kary - poinformował w poniedziałek Urząd Ochrony
Konkurencji i Konsumentów.

*Kampania reklamująca ofertę spółki Canal+ Cyfrowy wprowadzała konsumentów w błąd. Na spółkę nałożono ponad 200 tys. zł kary - poinformował w poniedziałek Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. *

UOKiK ustalił, że kampania reklamowa wprowadzała w błąd, ponieważ z promocji nie mogli skorzystać konsumenci, który wykupili najtańszy pakiet kanałów telewizyjnych oferowanych przez spółkę.

W lutym 2011 roku Urząd wszczął przeciw Canal+ Cyfrowy postępowanie. Wątpliwości Prezes UOKiK wzbudziły telewizyjne spoty oraz ulotki dostępne w punktach dystrybucyjnych firmy. W materiałach informowano o akcji promocyjnej, w ramach której wszystkim obiecywano m.in. bezpłatny dostęp do kanałów Canal+ i HBO.

Za stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów UOKiK nałożył na przedsiębiorcę 235 tys. 266 zł kary. Decyzja nie jest prawomocna, przedsiębiorca może odwołać się do sądu.

Canal+ Cyfrowy zajmuje się m.in. odpłatnym udostępnianiem kanałów telewizyjnych.(PAP)

(planujemy kontynuację tematu)

luo/ amac/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)